Header

Wednesday, July 15, 2009

Ketam Masak Lemak


Tetiba kan terliur nak makan ketam lak

Nak masak kat umah bos besar aka prebetsabu aka CTO mv.com nih bukannya makan ketam.......membazir ajer deh

Actually aku terliur ketam goreng kicap bercili my sister in law.....huhuhuhu (b agak² kalau ckp kat kak ija dia watkan tak utk v...hikss) dah macam org peknen dah aku nih....wakakaka

So utk buat aku tak meleleh air liur makan ler ketam masak lemak cili api nih.......syedap gak kena lak ngan tempe goreng tuh ngan sedikit tempoyak....perrrggghhh terangkat. Alhamdulillah....rezki.


MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

14 Comments Uols:

aRe_uDear said...

nasib ceq x suker makan ketam tdk sure terliuqq dah kak heheee..

prebetsabu said...

hihih tekak takleh terima ketam n kerang... tp v nak makan, silakan takde hal...

tini said...

sama macam aku.....aku suka ketam tapi hubby aku tak shuka...

Ada Ayrissa said...

mkn dah sabtu br niii...
sedappppp!!!

Ms.Lilies said...

sib baik dah makan aritu...licin sepiuk heehehe...jadiknya idakla terliur...terliur tgk tempoyak tu je....haiyohhh kena carik ni

masviona said...

are_udear:
yeke leh geng ngan prebetsabu lah nih...hiksss

tini:
kita senasib lah plak ye tini...hiksss

ada ayrissa:
wah yeke adda....hiksss

ms lilies:
lagi syok tuh seperiuk....hikss....kat perak mesti byk tempoyak yg best kan

neezareef said...

weee..ketam tebongkang..sedap npk mas pekat je kuah nye

Yatie SawaNiLa said...

tak bleh tahan tgk ketam....

rizz said...

wahh cedap tu kakk

ct rahani said...

tetiba terasa lapo laks.. hukhukhuk..

[-suziey-] said...

hola...isketambola:p

MaMa ZuRa said...

nak jugakk..boleh tak?ketam xpantang kan..heheh

CuTeMiUt78 said...

wah.. teringin sudah.. tapi sama je ngan la cik abg ku, yg tak makan ketam.. :D

tini said...

hari ni aku gumbira.... dapat banyak ketam yang fffrrrreeesshhh dari laut ...... apalagi masak lemak ketam la kat ofis hari ni.....yahuuu

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!