Header

Sunday, July 26, 2009

LIVE: Urut kaki..

Now ada d carrefour subang...

Td singgah di umah pj, amk mama n abah skali..
Bwk dorang jalan2 sama ke carrefour ni..

Sementara mama n viona g shopping,
Aku n abah g layan urut kaki...

Perrghhh syiokkk oooo..

Amik pakej 40minit, rm 30...
Syioookkkk..

Lps ni leh jdkan aktiviti rasmi bila viona shopping, aku g urut kaki sajorkkkk...
Hihihi


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

7 Comments Uols:

kojah said...

wahhh best2 bro urut kaki...

kakmas, bila kita leh jumpa2an nie?

Dee said...

urut kaki..mmg best..

Hezesuze said...

urut jgn x urut...wakakaka

masviona said...

kojah:
tule dr setengah jam siap up jadi 40 minit tuh...ahakssss

~tulah kojah bila nak jupe-jupeaan lagi nih hari tuh kan jupe kejap sgt an....huhuhuhu

dee:
kitaorg shopping best gak kak.....shopping sampai kaki melecet....wakakakaka

hezesuze:
urut²....hiksss
bukan ajer kaki smpai ke badan dia belasah skali...ahaksss

neezareef said...

msti lps urut lega ya amat tapak kaki tuh

CuTeMiUt78 said...

uish.. urut jgn tak urut... pas kena urut.. kena bawa segala barang2 shopping okies..

tuberose78 said...

akak cadang kalau nak urut2 gi hatyai jer..
aritu kitorank amek urut satu badan utk 1 jam baru 12 hinggitt!!! satu badan tu... siap servis dtg bilik lagii... waaa... heaven gillerrr...!!!

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!