Header

Wednesday, July 29, 2009

PAHANG + MAKAN = ??

Siapa leh selesaikan equation atas nuu?

If kita bicara psl makan d pahang,
Sure x lari dr ikan patin!

Dan ye..
Br sat td ktrg djamu ngn lauk ikan patin tempoyak.

Mabeles!

Tambah lak ngn ikan kering..
Minum lak air sirap ais..

Leleh beb!

So, masalah math tadi,

PAHANG + MAKAN = IKAN PATIN

*sib baik dlm kete ada spare sikat!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

10 Comments Uols:

mummysyafie said...

kalau mai pahang..kiter mmg berhati² kalau masuk bab makanan ni. kiter tak leh la makan ikan patin. pantang keturunan dari nenek moyang.

so kiter tak tahu la macam mana rasa ikan patin tu

Ena Qaisya said...

kiter walaupun org PAHANG, kiter tak makan ikan patin.. yarkkkkkk geliiii huhuhuhu

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Apa kena mengena sikat ngan ikan patin ek??? Hehehe!!!

Saya pantang gak ngan ikan patin nieh, pantang nampak... Musti mau makan punya... Hahahah!!! ::.

masviona said...

mummysyafie:
oooowwh mmg pantang eh...huhuhu
saya xde lah pantang apa pun but sy mmg kurang suka sket ikan patin nih

ena qaisya:
saya pun tak suka sgt ikan patin nih coz dia mcm berlemak lebih geli gak nak makan tp prebetsabu mmg suka sgt...kegemaran dia kalu kena lak ngan ikan patin masak lemak tempoyak tuh....huhuhu favvy dia lah tu

rizz said...

uhh cedapp tu kakkk

a i z o u l h a s h i m i e said...

tempat koi(saya) mmg tkenal dgn ikan patin..best2..
huhuhuhu..

Hezesuze said...

ekceli akak konpius ni..sebenonye ni blog MV ke Prebetsabu???? ekekeke

nakeisha said...

pe kene ngena ikan patin dengan sikat?konpiuss~

neezareef said...

g pahang x mkn gulai ke ape ke bberasaskan ikan patin mmg rugizz arr kan...

tuberose78 said...

ikan patin masak tempoyak pon sodap!!

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!