Header

Friday, July 17, 2009

Renew Lesen Drivingku

Setelah sekian lama akhirnya lesen memanduku dah pun selamat di renew selama 3 tahun terus.

Hajat dihati nk renew 5 thn terus namun aku lupa diri yg duit dlm purse aku tak cukup utk membyr rm152 hengget sekiranya aku byr gak makanya aku terpksa ikat perut utk mkn hari tuh...huhu

Makanya aku amik keptsn yg berhemah ngan hanya merenew selama 3 thn shj krna aku tak boleh tak makan nnti aku pitam. Wah alasan...kesengalan masih melanda dlm diriku.

Alhamdulillah skrang leh drive ngan selesa
Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

8 Comments Uols:

atty's said...

nanti 3 tahun kemudian jgn lupas lak..ekekekke..

rizz said...

lesen hjung bln ni tmt gak huhuu

CuTeMiUt78 said...

eemmmm mengingatkan pada lesen memandu ku jua.. eemmm bln dpn due date..

ninie said...

senang terus wat 3 tahun kan...

Raja Radiah said...

wahhh..terus renew tuk 3 tahun....

kojah said...

sabar je la password prebetsabu tuh...adoyaiii terkena...

Dj Epoi said...

Bini Gua lesen dah bertahun.....bawak nyer idak hehehheheh

mummYaeesh said...

yelah..weols punye pun mcm nak expired jek.nnt kena checked blk..woohoo

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!