Header

Sunday, August 23, 2009

LIVE: Mengantoikan orang tak puasa !!

Tak senonoh betulkan sesapa yg tak puasa...
Nasib baik la yg terkntoi kali ni ialah damia..
Hahahaha..

Yela damia kan budak kecik lagi mana tau nak tahan lapar bagai..

Yang dah beso gajah ada lagi ke yg ponteng puasa?

Panggggggg...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

9 Comments Uols:

Kaseh said...

heheh alaa damiaa ni... auntie kaseh nak la sikit candy tuh...ayokk tak pose ye... potong wet raya taun ni..ahaks...

kojah said...

damia...pose la...nanti kita kan nak bukak pose sama2...huhu

Cik Wanie said...

Ayok!!!!!!
damia x posa,
nanti aunty wanie x nak kasi duit raya kat damia,
lalalalalalalalala...

Walid & bonda,
Wanie nak duit raya thn nie,
blh????
(tetiba kannn)

TiNiE said...

syabbass damia...
kasi bonda n walid damia teleyo nengok...

salam ramadhan viona n PS

leadleedeea said...

hahaaaaaaa...lead puasa tau.(tetibe..apekah?)

Uncle Dol said...

muka tak bersalah je budak tu tak pose.. =P

wakakaka..

JIVEBUMZ said...

ala damia kecik lagi tak pela..hukhukhuk

tuberose78 said...

hehehe.. mcm safiyyahkan.. kalau tanya dia poser tak? dia angguk kepala poser.. pastu mintak milk. aiyaa...

rasp said...

oooooo damia tak posa ek....
leh geng dgn sapphire gak aaa hehehehe

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!