Header

Saturday, August 22, 2009

Macam dah nak raya...

Over sikit ahkak kali ni..
Tapi aku rasa macam dh nak raya dah malam ni..
Sbb situasi malam ni dh mcm malam nak sambut raya..

Meriah je tgk anak dara weols sorang tu hyper aktif dati buka posa tadi lg smpi skrg dok main ngn sepupu2 nya..

Klu ada bunga api, lg la ahkak rs mcm nak raya dh..
Hikssssssss...

Author's note: seronok tgk keakraban sesama sepupu ni.. Moga sampai besar dorang x nyombong n lupa ikatan persaudaraan..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

3 Comments Uols:

Kaseh said...

lebih kurang sebaya eh sepupu damia.. seronok la dia...ada geng..kalau tak dok main ngan bonda n walid n bibik je..

joegrimjow said...

bazar ramadhan bnyak jual bunga api ooh

tuberose78 said...

insyaallah...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!