Header

Monday, August 17, 2009

SOTONG itu aku yang punya !!!!!

korang jangan pikir aku ke lain lak...
aku ialah seorang lelaki yg straight..
dah berkahwin n ada anak dah pun!!

ni haaa..
sotong dari cimbclicks..
aku menang.......

kan ada aritu cimbclick dia wat pertandingan promote dia punya ciri terbaru...
cimbclicks octo....
dia wat contest utk kita klik pada ikon octo dia everytime kita wat tansaction thru cimbclicks...
dan..
aku terpilih sbg antara pemenang dia...
hoooreyyyyy

apa yg aku menang?
tidak.. aku tak menang sebijik moto...
aku dapat sebuah bekas untuk letak henpon.....
comeyyy gak !!!

jangan salah sangka...
henpon nokia e71 tu bukan hadiah dia skali ek..
tu henpon lama aku...

hiks....
cute siot....
ada slot utk kita selitkan henpon kat atas kepala dia...

pandangan dari belakang lak...

alhamdulillah....
harap2 pasni cimb kasik la hadia motor besar sebijik utk aku plak..
baru syioooooooookkkkkkkkkkkk !!


MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

5 Comments Uols:

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. kita nak gakkk.. kita pun masuk gak.. tapi tak menangggg.. nak meang gak...ahahahkss

atty's said...

KALO SOTONG TU JADIK SAMBAL SOTON SEDAP..

tuberose78 said...

eeeiii.. tomeinyer itu sutun..!! hehehe...
e71 lama tu bagi kat akak ler weiihh...

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Alalalala... Cutenyer sutun tuh... Nyesal tak klik bebanyak thru transaction arituh... ::.

Hezesuze said...

hahah ingatkan sotong pe tadi...ekeke laa nape ler adiah sotong ek..bgiler adiah kete ke...loan free ke...wakaka

baru ler gempak namenye..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!