Header

Wednesday, September 09, 2009

LIVE: Diriku sebatang kara

Ni pecah rekod ni wehhh
Utk pertama kalinya aku buka pose sorang
Plak tu mkn nasi bungkus ajeeee...

Sedih gak rasa tp sbb ada bende kene settlekan so redho (sila sebut mcm sharifah aini... Makhraj huruf kene betul ok)

Nti aku citer detail napa aku kene buka sorang...

Jemput makan semua.....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

6 Comments Uols:

Cath J said...

lerr... sedih pulak dengar tajuk tu... ;-p

rasp said...

tgk food cenggitu, sedey wei...

nizaa said...

ala...kak mas, sian pulak ikan dok sopan cenggitu dalam polistrin..mmg sadis la..huhu

neezareef said...

cam sedey je tp menyelerakan gak tu yelah sorang2..ala2 perantau gitu

Hezesuze said...

xkesahler berbuka sorang kan..jnji berbuka jugak kan ....ekekeke

prebetsabu said...

ALL: takde la sedey mana pun... dah kebetulan ada keje yg nak disettlekan secepat mungkin.. so nak taknak terpaksa lorr...

walaupun makan nasi bungkus ikan kering, tapi sedappppppppppppppppp

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!