Header

Sunday, September 06, 2009

LIVE: Getting Ready..

Bersiap utk apa?

Utk acara malam ni la... Weols team masviona.com ada majlis yg amat bermakna hari ni..

Rugi if weols x attend majlis ni..



Majlis apa lak yg penting bebenor ni ek?

Ha... Majlis berbuka puasa ala potluck bersama keluarga Pak Nasir

Kan aku dh kata.. Majlis ni majlis paling penting..

Yela kan.. Majlis berbuka with keluarga..



Sepatutnya weols kene attend majlis lain..

But bila pikir2 balik, better weols spend arini with mama abah n adik beradik

Xde lain yg dpt gantikan senyuman seorang ibu n ayah bila tgk semua anak2 dia berkumpul (sorry ek terpaksa tolak invitation... Tp xpe mlm ni kita ganti tau.. Datong yok mlm ni...)



Menu malam ni?

Haaa spesel hasil tgn viona:

Siakap stim

Nasi tomato (spesel req from mama.. Kan aritu mama xdan nak mai masa kitorang msk ns tomato aritu)



Sementara viona sebok memasak, aku melayan anak dara tu..

Lekakan dia n soh dia tido..

Kasik dia recharge ptg kang nak bersosial ngn sepupu sume....



Adiossss



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

3 Comments Uols:

Cath J said...

Yer lah... mak abah kena 1st priority... Have a great time... (Hantor gambar yerrr).. ^_^

Kaseh said...

betol2..bersama keluarga adalah moment paling besh... mmg harus diberi keutamaan.. jgn lupa amek gambo damia byk2..

stonemasterfadli said...

jom layan jap...
http://5hobiku.blogspot.com/2009/09/ramadan-potluck.html

hehe

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!