Header

Saturday, September 19, 2009

LIVE: Lapar punya pasal..

Kang ada yg kata duduk kg tak cukup makan lak kang..
Bukan.. Bukan camtu..

Actually tetiba td aku terliur lak nak makan meggi..
Suppp bedesup team mv.com kuar mncari kedai makan..
Kat umh kg mmg xde stok meggi.
Klu stok mknn berat2 mmg byk la..

Ajak mek n ayah skali
But dorang dh nak beradu..
Huhu..nak wat cmna.. Anak, menantu n cucu dia ni mmg jenis xreti tido awal..

Hampa sekali
Restoran Kapilla 2 dkt kok lanas ni xde meggi..
Oder la kuytoew goreng basah n telur mata kuning cair..

Tp yg smpi, ntahapepe..
Kueyteow goreng kering n telur mata rangup..

Viona lak oder colek buah..
Tp buah yg ada... Alahai...
Sedih aku nak kondem..

Aloo... En Roy penyanyi Kapilla..
Sorry but u just loose a customer from now on..
Ni bukan first time weols kene cenggini..
Waiter or chef restoran u ni x peka!

Harap lps ni restoran kapilla 2 kok lanas dpt improve service utk customer yg lain..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

4 Comments Uols:

joegrimjow said...

lohh
awat tak cakap da balik ni
dtg rberaya kat umah
raya ke2
kalau sempat n sudi r

mummysya said...

Mas,

chef tu dah fikir nak raya. mesti dia menanges sambil masak, tu sbb jadik mcm tuh!!!

Cath J said...

Kat kampung ke ni??? amboiii.... bahagia nyerr.... ^_^

mya said...

sedapnya maggieeeee....

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!