Header

Sunday, October 04, 2009

Hari Yang Memenatkan...

fuhhh...

arini Teratak Mv.om tak putus2 didatangi tetamu..
sesi kali ni semua tetamu adalah adik beradik weols..

takde proper planning..
semua just calling2 then kebetulan timing sama lak semua..
siangnya adik beradik belah aku..

malamnya adik beradik belah viona lak...

riuh gamat n meriah!!

avin damia sebok main sampai tak hengat nak rehat n tidooo..
seharian dia dok main tak henti2..!!

k lah uolss...

alhamdulillah.. dgn kehadiran tetamu insyaallah rezeki kita akan melimpah ruah.
tetamu hadir membawa berkat, pulang menghapus dosa...



MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

1 Comments Uols:

CuTeMiUt78 said...

oh.. dah nama pun raya kan.. makanya harus la raya. raya.. dan raya

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!