Header

Tuesday, October 13, 2009

LIVE: Sila Teka

Siapa terer...
Cuba try teka..
Kat mana aku..

Huhu...

Dimana Prebetsabu!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

7 Comments Uols:

masviona said...

saya tau....lol

atty's said...

ps kat ganu ..kim kopok lekor..satu dulang.hehehee

rasp said...

kopok lekor ganu sedap oooo...
nak gak skit....

~ain said...

kak masviona takkan laaa tak tahu.. kalau tak tengok gambar tuu pun mesti kak masviona lebih tahu dari kami!!!

Cath J said...

Mcm terengganu.... ade visit 'Taman Tamadun Islam' tak??? ^_^

Diarihatiku1976 said...

aaa ler... kirim kepok ganu ekkk.. makan panas-panas berasap wooo...

tini said...

wooo kat ganu....aku pung kat ganu ni ......balik kg jap....

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!