Header

Thursday, October 08, 2009

Saya adalah Masviona!!!!!!!!!!!

masih sempat bergambar disini


Semalam weols membuat lintas hormat lawatan sambil mengempiskan wallet n purse masing² di sini.

Aman coz tak berapa nak ramai org parking lot banyak yg kosong makanya weols dpt parking betul² depan pintu entrance ke mall....syoknye

Semalam juge saya telah merembat apa yg saya mmg dah lama idam² kan tenkiu pasa suami terchenta lagi tershayang kerana dia ler pencetus idea untuk membawa saya bershopping...hiksss

Actaully saya dah tak sabar nak menunggu weekend kerana sudah tau weekend nih banyak acara yg perlu dibuat tapi masih menyabarkan siri sendiri tetiba semasa otw back nak balik umah lepas opis hours suami terchenta memberi cadangan untuk berjalan².......muahahaha

Terus saya jadi macam org mengantuk yg disorongkan tilam empuk terus cergas dan bersemangat uols apalagi saya terus menyuarakan hasrat hati...hiksss

n uols tahu tak sempat saya nak buat full stop dekat ayat saya terus prebetsabu reply......JOMMMMMMMMMM

Maka saya happy sampai ke hari inih....hiksss

our gediknessssss.....wakakaka

mau tgk lagi

owh cukup satu saje !!!!!!!!!



Kami meronda sehingga semua kedai² lain sudah bungkus barang jualan memasing.........n restoran ini juge berbuat demikian.

Hanya tinggal meja kami yg belum disettlekan tapi kami masih sempat mengambil gambar gediks ini bersama²...ahaksss

Kemudian cecepat pulang kerumah kerana teringat anak yg ditinggalkan dirumah........owh anakku maafkan bonda n walidmu


Author's note: Baru saya perasan bila mood saya happy saya jadi sengal terlebih.....wakakaka (see!! punya ler sengal sampai saya jadi skema giler......tak caya seee!!!! kan SAYA kata ganti nama nih bukan aku mahupun ahkak.......LoL)



MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

3 Comments Uols:

eiza in the house.. said...

amboi..lomantika di amor gtu..moga bahagia hingga akhir hayat..:)

Suziey Ahmad said...

heavennya..ape brg yg diidamkan tu..tjk sket:p

tuberose78 said...

saya adalah kakak masviona & prebetsapu yang cumil.. ahakss...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!