Header

Wednesday, November 04, 2009

LIVE: Cendol @ Jasin

Betul....
Tak tipu..

Sedap lak mkn cendol pulut kat Jasin ni...
Ye dr pagi td aku dh smpi jasin melaka..

Hihi..
Malaysia ni kan kecik je..
Smlm kat prkan arini kat melaka lak..
Lps ni ke utara plak kot haha..

Kalau lah cuaca arini panas
Sure lebih nikmat mkn cendol ni..

Jap lg nk g lunch..
Huhu br nk lunch dh ptg!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

4 Comments Uols:

ciare (^_^)v said...

jauh bebeno sampai ke jasin nun...wuaaa nak cendol nak cendol..

dah bape kali kecewa makan cendol yg indah parasrupa dari rasa...T___T

ArELeEz said...

semlm, leez pon pekena cendol gak! sorgalah! he3..

JIVEBUMZ said...

cendol waaaa nak jugakkk

nazawani said...

Waa...sedapnye cendol tu nak jugak...kak long ni pantang tengok cendol..he..he...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!