Header

Sunday, January 24, 2010

LIVE: Mamam Mamak

Tapi xbrapa nak mamak laa...
Qbistro..

Aku setia with nasi goreng petai
And viona with ns goreng cendawan..

Actually td weols p meronda kl sat..
Betul.. Betul.. Just meronda..
Tiada singgah ke mana2.. Tiada shopping utk mv..
Wahh.. Terkejut gk aku mv ok je bila aku kata malas nk singgah shopping td..
Dia sbg sorang isteri yg sgt memahami kedudukan kewangan di kala ujung bln cmni.. Hahaha..

So lps ronda2 kl
Terus snggh bdr permaisuri..
Niat asal just bk p cr dvd..
Lps dh cr, trus terjah makan lah!

Wokei.. Makanan dah sampai!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

1 Comments Uols:

Cath J said...

sebut je petaiiii... meleleh air liur...

Tapi kenapa yer?? Kalau I makan lebih2 petai.. hidung I berdarah... selalu mcm tu... panas ke petai??

(>_<)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!