Header

Friday, March 05, 2010

Akhirnya Dapat Jugak

Ni ler dia laki den yg berkobar2 x sabar nak amik moto baru dia

Kobar2 uols, balik ni senyum manjang ler dia ni mana idaknye sbb moto ni ler dia majuk ngan ahkak...ahaksss

Laki ahkak ni ler...jgn mlm ni dia nk tido kat sofa ijau kat luar umah akk tuh sudahlah manalah tau kot2 kan...wakaka

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

9 Comments Uols:

Dj Epoi said...

Walaweeeeeeeeeeeeiiiii

attyfir said...

wah..rasanya ye..malam ni mesti nas tido kt kusi luar..siap bentang toto..ekekekkekeke..vroommm..vroommm..

Uncle Dol said...

wow..ahahaha..tapi.....

kenapa easy rider??kenapa???

Cath J said...

Fulamak.... lawanya 'madu' you masvionaaa...... kekekkekek....

prebetsabu said...

gj epoi: weii weiii weiiiiiiiiiiiiiiii lps ni leh kita konvoiiiiiiiiiiiiiiii

kty: ish takde la sampai nak tido luar kot kak... memandai je... katil n tilam empuk disamping pelukan isteri lagi bestttt

prebetsabu said...

uncle dol: napa easy rider? sbb easy rider baru lah awie.. hahahahaha... taklah.. padan lah ngn umur yg dah meningkat ni.. saje nak santai2 bawak mv nnti

cathj: amboi you.. pandai ek nak bakar2 mv.. takpe la. madu besi apa salahnye kan kan

Mr.N said...

fewiittt...=)

jgn kuar statmen ni suda nant..---> 'g basuh baju sndre...!!!...basuh moto rajennn'...haha..=)
tanda2 awal jelez kat 'madu' haha...

Ada Ayrissa said...

wahhhhhhhhh..sonokla PS dpt moto bawu...
tu 'wife' no brp kak MV??
ekekkeke...

iena hamdi said...

hahahha mujur suami akak tak minat motor.. kekekkekek

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!