Header

Thursday, March 25, 2010

LIVE: dating with Jun-Sang

Korang igt lg ke kat JunSang ni?
Alaaaa... Dulu kan gelemer mamat ni

Winter sonata lah!

Dah lama ahkak dok bgtau kat PS.. Best jugak klu dpt lyn lg sekali full season winter sonata...
So mlm ni kitorang mood in love gitu..
Layan winter sonata.. Ahaksss

Weols beli dvd ni ori tau dulu!

Total 6 dvd utk dikhatamkan..
Owhhhh heavennyaaa... Dok golek kat ruang tamu layan dvd tv skrin besau dgn udara nyaman ekon!
PS siap tukar hdmi cable utk dvd player ni so gambau lg clear...

Mv like!

Jom jiwang-jiwang!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

4 Comments Uols:

~ Lady ell ~ said...

elok le tu sejuk2 layan movie sambil golek2..heheh

joegrimjow said...

dah khatam
boleh la passing2 kat sini
hehe

lily lotus said...

damia join the club ke..hehee

Cath J said...

aku pun rasa2 nak beli... skrg dah murah cd ni...hehehehhe... aku nak beli yg ni dgn ada 1 lagi tu... lupa pulak nama nya... lol...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!