Header

Wednesday, March 03, 2010

LIVE: Koyak jahanam terus

Tgh syok drive Triton menghala temerloh
Smpi area lanchang tetiba bunyi kuat from belakang

Prraaappppp plap plap plap
Kurang lebih gitu la bunyinya
Risau gk igt jd kes tayar meletup macam gi utara aritu.. Tp drive still ok x membuang
Tgk rear mirror baru nampak.. Haaaa canvas tutup blkg tu koyak jugak akhirnya

Sempat berjasa selama setahun je.
Mana xkoyak.. Jahitan dia dah reput dok kene hujan panas je kan.

Terus benti n tgk tahap kerosakan..
Mmg total lost la canvas canopy tu
So terus cabut kang jd bendera berkibar2 lak..

Sib baik gi berdua with opis mate
Dia yg tlg bertungkus lumus g bukak tali ikatan kat bwh body
Aku mmg xleh dah.. Perut besOrr hahaha

Mcm2 hal lah...
Saje la tu soh pasang sport lid lak hahaha...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

1 Comments Uols:

n0n0n said...

adei...kanvas tu leh reput ke?kalo mcm ni kne beli spec yg ade sport lid siap2 ar....hahahahaha

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!