Header

Sunday, March 28, 2010

LIVE: Rojak Cendol

Tepi jalan besor kat jln kuching ni kan byk org jual cendol n rojak
So weols try la pekene

Syiok.. Tp x cukup kawwww la cendol dia
Rojak pun so-so je..
Damia tido dlm kete bibik teman dia..

Makan!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

3 Comments Uols:

joegrimjow said...

aik
kete baru ke 2?

prebetsabu said...

joe.. demo ni ngigau ke dari london tuh.. keto tu dah 5 tahun dah ngn kitorang

lily lotus said...

tak syoknya dapat yang tak kow kan

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!