Header

Thursday, April 15, 2010

Ketagih Ikan Bakar Bellamy

Aaahhh pulak!
Ahkak n PS dah kene penangan ikan bakar bellamy..
Syedapppp!

Smlm dh pi makan..
Tadi pun makan situ lagi... Hikkss
Smlm g bedua arini berempat pulak..
Ngn geng opis n geng moto PS...

Layannzzzzz...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

6 Comments Uols:

atty's said...

kty lama giler dah tak makan kt situ.
mas ngn nas..purple today eh..

Cath J said...

keepunan yuuu... sedappp nyer.... ^_^

kojah said...

jgn gerai makcik pemarah sudah...huhu

Dee said...

lps ni gi kedai kari kepala ikan kt kg attap tu tau..dkt tepi federal highway tu je..

Mus said...

lama dah tak makan ikan bakar kat situ..
rindunya..

lily lotus said...

blurp! alhamdulillah...tumpang kenyang tgk :D

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!