Header

Thursday, May 13, 2010

LIVE: Avin pun nak gi opis jugak!

Hah hambik ko!
Arini kat opis aku gegak gempita ngn keletah avin damia..

Weols terpaksa bwk avin lepak opis sat sbb urusan nursery dia xdan settle lg..
Smlm balik umh dh lwt ptg..
So arini dh mula keje kene bwk dia sama.. Fuhhhh.. Cabaran!

Dia kata dia lapa...
So bwk dia bekfas...

Avin jgn naughty kat opis yeeee...!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

4 Comments Uols:

mummy Darin said...

Aik, kenapa antar Avin ke nursery? kan ada maid..

Uncle Dol said...

mummy Darin @ shhhh..isu maid tu sensitip..hihihi... ;P

masviona said...

Mummy Darin, maid dah melarikan dirinya lah. Mlm2 kuar umah ikt pntu blakang...huhu

Uncle Dol, sensitip apa bendanya Uncle Dol oooiii...lama menyepi?

mummy Darin said...

ceh, apa punya maid dah... menyakitkan hati je bila dia buat cegini, lagik kerajaan nak tetapkan syarat, cuti 1 hari seminggu, passport dia pegang, majikan x bley pegang... pastu bila dia lari, kita plak kena denda bagai..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!