Header

Wednesday, August 18, 2010

LIVE: Home sweet home..

Xde yg lebih indah drpd berada d samping famili..
Siapa x setuju maknanya dia bukan manusia normal.. Haaaa..

Dah 2 ari x dpt teman mv n damia buka puasa n sahur bersama..
Dah keje mmg selalu kene kuar.. Lokasi kali ni is temerloh jerantut n kuantan..

Mmg tiap tahun tiap puasa sure ada gak outstation.. Dan time puasa la yg paling rasa xsyiok outstation..
Sbb utama is family lah..
Sbb kedua is wat keje pun kene rush sbb site tutup jam 4pm.. So time limited lah..

Perasaan dekat tapi jauh la kan..
Antara tanggungjawap kejaya dan keluarga.. Dedua kene bahagi sama rata..

*buat Wan kat shoutbox tu, mmg sah la tu aku kat hotel jelai.. Ko ke 2 org pompuan yg dok pandang2 aku dari aku masuk cafe nak sahur sampai aku duduk makan? Napa x tego.. Aku igtkn napa la dok usya2 hahaha..

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

1 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!