Header

Sunday, September 12, 2010

Al-Fatihah to Datuk Sosilawati

Baru je sat ni dgr radio yg polis dah mengesahkan yg jutawan kosmetik datuk sosilawati lawiya yg merupakan bekas isteri penyanyi rock Nash tu dah meninggal...mati dibunuh.

Ya allah apalah nk jadi ngan dunia skrang ni kan...takut kita mendengarnya. Dah lah dibunuh kemudian mayatnya dibakar kemudian abu mayat tu dibuang pula di sungai...ermmm zalimnya lah pembunuh tu. Nasib baik lah ngan kehebatan dan kecanggihan yg ada pd polis diraja malaysia dapat mengesannya.

Kesiannya lah dekat arwah2 tu kan...yelah bukan apa, aku pun xtau lah apa dosa yg mereka dah lakukan...tapi walau sebesar mana pun kalau ada kan xkan lah sampai sekejam tuh kita nak buatkan...ermmm...pk2 kan lah!

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!