Header

Friday, September 03, 2010

Duduk dalam selimut diam-diam...

Dah.. duduk diam² dalam selimut tu..
Jangan nak keluar² dari situ..

ehhehe..

maka dengan rasminya JerkahSerakah telah digantung perkhidmatannya ehhehe..
sebab dah usim perayaan gini mana ada masa nak ride..

lagi bape hari je pun nak cuti panjang beraya kan?


maka duduklah diam2 dalam selimut tu..
dah parking elok2 rapat ngn pintu ehhhe..

so berehatlah duhai JerkahSerakah..
lepas raya nnti tgk lah baru kita ride sesama ek..
hehehe

MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

1 Comments Uols:

CathJ said...

amboi...sayang betul dia kat madu c masV yer...siap di bungkus selimut... bahagia nyaaa... ^_^v

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!