Header

Tuesday, September 28, 2010

LIVE: Mee Sedaap Day for Avin & Walid !

Hehe arini mv balik lwt lagi menyetelkan urusan keje dia..

Td aku ajak avin kuar g makan
Avin kata taknak kuar plak.. Dia xlapa katanya

So aku bgtau dia aku lapa.. Dia soh makan roti dia dlm peti ais tu.. Hehe
Tp dah keras lorr lama sgt dlm peti..

So aku bgtau dia aku nak msk megi..
Bukan megi tapi mee sedaap..

Terus dia kata "ok walid.. Avin nak sikiiiiiiiiiiit je tau"

Ehehe xpela avin sesekali bg can mkn mee segera..

"Takleh makan byk kan walid.. Nnti demam.. Tak elok"

Ehehe bijak!

*sy lg selesa msk megi drpd sedaap ni leceh ada perencah minyak bagai

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

1 Comments Uols:

tuberose78 said...

aisyah suker sgt makan megi. satu bungkus boleh abis dia sorang jer. kitorng mmg kontrol. siap sorok lagi, kalau nk makan pon time derang tidooo.. mak bapak jer tak terkontrol nk makan hahahaha..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!