Header

Thursday, October 14, 2010

Anak Kebas Duit Mak

Apa lah nak jadi ngan dunia zaman skrang nih.....mcm² hal kan....huhuhu. Tergamaknye hati sorang anak nak buat benda² mcm ni lah kat mak pak depa kan.....gilossss sungguh depa tuh kan....huhu.

Ni ahkak mv CnP dari forum cari


"Anak tunggal kebas duit KWSP

Oleh Amir Abd Hamid

2010/10/13


KUALA LUMPUR: Hancur luluh hati seorang ibu tunggal apabila mendapati wang caruman Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) berjumlah ratusan ribu ringgit yang baru diperoleh apabila bersara selepas puluhan tahun bekerja lesap dari akaun banknya.

Lebih menyedihkan apabila pesara kilang elektronik berusia lewat 50-an itu mendapat tahu orang yang melesapkan wang RM117,000 itu ialah anak lelaki tunggal kesayangannya selepas melihat rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di sebuah bank, di sini."


Apa punya anak lah peel mcm nih. Dah ler awak tu anak tunggal....laki lah tuh buat mcm tuh lak kat mak awak...adoyaiiii. Dah ler mak tuh ibu tunggal....lagi lah sadis.

Mau berita penuh cuba baca kat sini!



MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

2 Comments Uols:

atty's said...

kalau tau bunuh je dr kecik

masviona said...

kty,
tulah psl...sian kot kat mak dia tuh kan kty, patutnya dia senangkan mak ini idak dia g lg susahkan maknye tuh

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!