Header

Thursday, October 28, 2010

LIVE: Kuey Teow Kicap @ Cafe Bank Negara

Eleh kin wat sombong xperasan aku tercongok tepi jalan dari jauh aku dah senyum ko wat muka blurrr je ek haha

Now berjemaah with brothers choppersgarage pekene kuey teow kicap kat bnm..

Sodap gak!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

6 Comments Uols:

melur said...

Kue tiaw goreng my peberet...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

fuh..ngeri tengok tauge dia
zana nie bukan pemakan tauge and sayur2 yg sewaktu dgn nya

nUR_rOsALiNdA said...

Kak Mas!!!!!!!!
Sampai nyer hati akak......
Kita dah lapar balik dah ni..
Sapa nak jawab!!!

masviona said...

melur;
sy pun suka tp suka yg char kuew tiaw

zana;
akk plg suke tauge...hehehe..xsuka sayur tp ada kulit licin n cantik baguslah

masviona said...

nur_rosalina,
ni mala nih nk kena ngan bro prebetsabu nih...kang bising dia klu tau mala pnggil di kak mas....hahaha

ala klu lapa gi lah makan mala....skali skala xpe kot....**hasut

hasrul hassan said...

Salam .. meh datang penang ... tak pun parit buntar ni ..ada kue teow best punya ... dulu orang panggil kuew teow longkang .. pastu kue teow kubor ..skang kuew teow kg kedah la plak .. tapi rasa tetap sama walau lokasi berbeza ...

http://hasrulhassan.blogspot.com

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!