Header

Saturday, October 16, 2010

LIVE: Tossei Cheese Menerujakan diriku

Now tgh bekfes kat area sunway. Menu sprti kat atas tuh tossei cheese.

Pagi ni penuh ceria n bersemangat...seakan teruja utk memulakan hari ni....jadi salam ceria buat anda diluar sana xkira siapa saja diri anda, readers mv.com even tegar ke tak tegar ke....sahabat, kawan lama kawan masa tadika, kawan baru...peminat (ecehh) n juga musuh (ada ke??)...mintak2 xdelah...tak kira siapa pun anda lah....hehe

Jom mulakan pagi anda di hari sabtu ini dengan sebuah senyuman...pg td baru je dgr lagu senyum kat radio nyanyian malique n najwa...I loikeee!

Moga diri kita sentiasa ceria n murah rezeki dan bahagia selalu even apa jua masalah n situasi yg melanda...insyaallah yg penting senyum mesti mau ikhlas uols!

Daaa...bubbye..tata titi tutu...xoxo from mv to all of u...:)

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

1 Comments Uols:

Cik Wanie said...

Tossei cheese??,
Sdp ke kak????
Nak kena cuba nie,
Hihihihi

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!