Header

Saturday, February 19, 2011

Mereport kt Walid dia

Hehe maklumlah 2-3 hr xjupe kan. Malam tadi walid dia sampai dh lewat malam so xsempat nak bercerita banyak sgt kan walaupun dia terjaga pastu payah nak tido tp tetap kena paksa tido coz bonda n walid dia tired giler.

So rini amik peluang citer semua benda...hehehe. Budak2 kan layan kan ajelah

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

3 Comments Uols:

zino said...

alamak sakit leher nak tengok gambar hehe

Cik Wanie said...

semakin comellah si Avin nie,
hihihihihi....

geram okeh

rasp said...

melepaskan rindu lah juga tu sis...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!