Header

Saturday, June 18, 2011

Happy Father's Day...Walid

Start tahun ni sambutan hari ibu n bapa weols ada sedikit meriah n kelainan dia...hehe almaklumlah kan Avin Damia dah sekolah so sure punya ada xtvt yg teacher buat kat skool kan utk celebrate hari2 mcm ni kan.

Masa amik avin kat skool ptg semalam kan, lps dia salam teacher2 dia. Ada lah dgr teacher dia ckp Avin jgn lupa eh hari Ahad nnti kasi kat Walid tau!

Dia angguk2 paham lah hehe then saya tanya ada adiah father's day utk walid eh? Avin buat ye

Dia cecepat angguk n jawab ye...ahaksss.

Sampai2 dlm kete dia sebok bukak bag skool dia. Nampak tekun je mencari sesuatu then dia kuar kan sekeping kertas ni

Siap nyanyi2 then ckp "Nah walid ni utk walid, avin buat"

Bonda ngan walid excited nak tengok lepas dah walid dia say thank you je dia cepat2 ckp

"Avin penat dah nak color walid"

Weols gelak sesama then family big hug sesama.

Bila tanya nape avin color sket je, nape color hair walid color green..cecepat ok jwb ""Avin suka green, walid suke green kan walid...bonda suka green tak....bonda suka green kan"

Wakaka

Pastu dia ckp ada lagi adiah utk walid. So cecepat carik barang dlm bag dia lagi

Bila tanya2 dia kan, sapa buat ni avin cantiknye

Avin buat tp teacher yg buat sbb avin xpndai sgt lagi

Lol

Pandai lah avin nih eh...ahaksss

Neway, selamat hari bapa untuk semua bapa2 didunia ini walau apa jua panggilan yg digunakan Ayah, papa, daddy, Abah or babah or walid #panggilan walid kurasakan makin glemer lately if dulu bila bitau avin maybe agak jarang digunakan kan...kan

dan yg paling penting selamat hari ayah buat ayah saya yg paling garang, yang paling baik yg paling lembut hati yang paling pendiam yang paling manis senyumnya yang paling gagah perkasa yang paling kuat berkerja untuk anak2nya n yang paling sayang mak saya....apa2 pun saya lah anak yg paling sayang ayah saya...ayah selamat hari Ayah!

Dan tak lupa buat Abah saya, Abah saya yang paling sporting, abah saya yg paling romantis, abah saya yang paling kelakar abah saya yang paling amik berat n abah saya yang ada sorang je anak lelaki...terima kasih abah sbb abah lah saya leh jupe, kenal, bercinta n kawen ngan anak abah...Abah selamat hari abah!

Dan yang paling istimewa pastinya buat bos besar, suami saya tercinta, suami saya dunia akhirat....yang berusaha gigih utk menjadi walid yg paling penyayang, walid yang paling tegas, walid yang paling bertolak ansur, walid yang protective, walid yang berusaha keras utk anaknya....walid yang paling macho n paling gerek sehhhh n walid yang terbaik untuk anaknya...Happy Father's Day...Walid dari Avin Damia n Bonda dia

Mmmmuaahhhhh! Xoxo!



Sent via BlackBerry from Maxis

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!