Header

Thursday, August 11, 2011

Beli Handbag dpt Payung

Masa kat Macau ritu sempat sambar satu handbag jurulatih (baca COACH) limited edition. Leh la buat raya kan...hehe

Memula plan nk beli yang lain bukan coach pun tapi sekali terbekenan giler ngan limited edition nih punya design kan so lps puas bertafakur n berfikir akhirnya ambik jugak lah. Saya mmg tak suka beli online nak2 lagi benda2 yang pada saya kena kuarkan duit banyak2 nih (pd org lain maybe ciput je tp pd saya lama gak kena kumpul nih) coz saya rasa lebih puashati n yakin bila beli kat butik khas nih. Benefit pun kita dpt kan bebila in future if nak repair ke nak apa ke claim warranty ke senang kan n mudah urusannya nanti kan.

Ok lah berbalik pada citer asal, lg satu saya beli coz rege dia ofkoz ler lebih murah sedikit compared to  nak rege di butik kat KLCC, The Garden or Sunway Pyramid mahupun di Pavillion sana tuh pastu yang membuatkan saya lagi happy tuh tetiba time nak kuarkan cc (read: credit card) nak bayar tuh SA tuh soh pilih salah satu umbrella nih....wahhh saya terperanjat jugak kan....katanya gift....ada promosi kat butik dia.

so inilah pilihan saya....lagi satu tuh yg jenis jalur2 standard color 'jurulatih' nilah cream, purple n apa kaler entah lagi satu
size dia lebar sket drp siz payung lipat yg biasa tuh n agak kukuh drp yg biasa....ofkoz lah kan
 Balik rumah anak dara teruja nak bukak....huhuhu

new ambassador for coach umbrella....Avin Nurdamia Alhamra

Tapi sampai sekarang blom terguna2 pun lagi elok je dok tersimpan dlm dashboard kete....hehehe.


Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

5 Comments Uols:

Sis Lin said...

wahhh free giftnya pun dh cantikkk.. :)

rasp said...

cantik free gift nye tu...
tapi cantik lagi model cilik tu :)

CathJ said...

Murah ke beli hbag (Baca.. COACH... ah-hemm...ah-hemmmm.. gataii lak leher ni.. ;-p) kat sana? Siap dpt free payong...besttttt!

Masviona said...

sis lin, kan cantik n ada kualiti gak la

resp,
heheh model tuh sentiasa cantik dihati saya sis.....hehe

Masviona said...

CathJ,
beza rega dlm 2-3 rat....oklah tuh dah alang2 sampai sana kan....hehe

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!