Header

Wednesday, August 24, 2011

Masak Lemak Labu, Iftar # 24

Sebab kekangan masa n tenaga, makanya menu rini sempat masak gulai lemak labu+kubis jer yg sempat ditomoikan kat dapur yg lenlain beli je kt kedai...:)

Entah kenapa dah berminggu2 weols, saya ngan prebetsabu dedua mengidam nak makan sayur ni. Saya terutamanya.

semalam plan nk masak untuk sahur mandangkan masa berbuka weols berbuka kat luar kan tp lupa nak beli santan makanya niat terkubur gitu je.

So kena lah masak mlm ni gak coz mlm ni lps berbuka prebetsabu dah nak gerak ke utara ada keje lak urgent huhu n saya lak ada nk kejar dateline hari jumaat ni....huhu

Selamat berbuka ye uols semua. Bismillah!

Apa2 pun menu uols bersyukurlah coz itu rezeki Allah kasi kan...:) cheers!

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

2 Comments Uols:

zino said...

enak nampak nya tu...

Yatie said...

nak masak lemak labulah malam ni

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!