Header

Friday, September 16, 2011

Nasi Kerabu Kegemaranku

Mungkin darah kelantan byk ngalir dlm jiwa saya kot

Nasi kerabu adlh nasi kesukaan saya...dari dulu nak2 plak digandingkan dgn ayam percik yg sgt lazat ni

Dan mcm org mengidam lak saya...lama betul dah saya tak makan kat Belanga ni rasanya sejak bln puasa ritu lagi la

Fuhhhh punya lah nikmat rasanya bila lama tak makan kan...sekali makan rasa puas giler

:) jemput makan semua hehe

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

2 Comments Uols:

Gieyana said...

suka gak nasi kerabu..tp kt penang nie susah nk jmpa..cuma bln posa jer dpt..

masviona said...

Alaa yeke Gie susah nk carik sana...meh dok kl meh byk kt sini...hehe

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!