Header

Tuesday, November 08, 2011

LIVE: opis lintang pukang

Hahahha

Ni la bahananya bila skool avin extend cuti raya.. Esok baru skool dia buka

Walid n bonda plak terlepas pandang, tak amik cuti sesiap.. Tambah plak memasing byk plak keje pending kat opis

So solutionnya, bawak je la avin melepak kat bilik opis..

Ni dia bantai plak duduk atas riba.. Adoiiii macam2

Riuh dah ni ngn suara dia.. Soh sleep xmo plak...

Mujur rini xde byk call from client.. Huuhuh haruuuu

Camna?

3 Comments Uols:

Sidratul Muntaha said...

standar la kak
aku ni kerap jgak bwk anak keje kat lab
terpaks klu time2 depa sakit
mmg educare suh coti school tuk elak dari merebak ke budak lain..
so then..
mgm la lab tu kucar kacir jadinya..

rasp said...

hehehehe biasalah tu sis...
u ada assistant kecik....
jgn lupa bayar gaji tau hahahaha

masviona said...

Sidratul,
hehe...terpaksa lah kan nak buat camne kan

rasp,
dia dok memerap dalam bilik walid dia sis...bukan saya....hiksss

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!