Header

Sunday, November 20, 2011

My Love Hunt- 7th Anniversary

Setelah 8 Love Letter n clue2 lain akhirnya my love hunt journey sampai ke penghujungnya...Grand Finale berakhir dia rumahku syurgaku buat kami suami isteri

Candle light dinner sambil dialunkan lagu Permata Buat Isteri oleh kopratasa sudah pasti diinginkan oleh setiap pasangan suami isteri...pada hemat saya.

Pastinya satu rasa hormat n kagum yg tak terhingga saya buat suami tercinta kerana hasil kekreativitian n kerja keras serta usahanya yang entah bila dia curi masa utk buat semua benda ni coz saya tau semua schedule n jadual dia klu bukan time kerja dia sentiasa ada bersama saya n pastinya saya berkepit ngan dia...alhamdulillah!

Suamiku, saya betul2 terharu semuanya dirancang begitu teliti n terima kasih kepada semua orang dibelakang tabir yang menjayakan my love hunter ni :)

Petronas jalan reko membawa ke Serenity Spa, lepas badan dibelai lembut, discrub n berendam dgn air susu ala2 cleopatra saya diarahkan ke Tuti Frutti lepas pekena froyo saya bergerak ke Senze Hair Studio. Kat sana kepala saya di treatment (rambut ye) n lepas tu terima kasih jugak buat Sekinchan Ikan Bakar n Hafiz Jewel yg saya tak sangka2 n kemudian baru saya bergerak ke rumah utk bertemu insan tercinta pastinya si suami prebetsabu ditemani anak dara tersayang Avin Nurdamia Alhamra yang setia menunggu dirumah.

Sampai dirumah saya terkejut bagaikan nak terkeluar bijik mata bila melihat rumah yg saya tinggalkan pagi2 td lagi agak sedikit kelam kabut tetiba berubah menjadi meja candle light dinner yg sgt2 romantik dgn belon2 warna hijau n pink kesukaan saya memenuhi ruang lantai...serius saya nak mengalirkan air mata! Thanks suami

Akhir kata saya memohon jasa baik kalian utk mendoakan kebahagian saya serta suami n saya pastinya akan mendoakan kebahagian anda semua

Akhir kata selamat hari ulangtahun perkahwinan yang ke-7 buat suami tercinta...Muhamad Nasron Muhamad Nasir suami saya dunia akhirat insyaallah!

20.11.2011 menjadi kenangan terindah buat saya seumur hidup!

1 Comments Uols:

rasp said...

happy belated anniversary sis...
smoga berbahgia hingga akhir hayat...
the lil' surprises in life makes the journey even more meaningful & beautiful...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!