Header

Monday, December 12, 2011

LIVE: Durian itu kelihatannya sangat sedap.

Alhamdulillah.
Rezeki.

Jiran sebelah rumah bagi weols durian..
Bukan sebiji, tapi 3 biji.. Ngehhehe

Berkobar-kobar Masviona terus buka and makan sebijik.. Ditemani anak daranya.

Saya tak makan durian.. Tapi saya penggemar tempoyak!

Nampak gayanya si Avin pun ikut jejak Bonda.. Suka kat durian! Ada geng lah Bonda ekekkeke

Terima kasih jiran! Rezeki!

Eh lupa..

Bukan setakat durian yang weols dapat, tetapi juga rambutan dan pulasan! Ubat batuk tu! Kekekkekeke

Jemput tengok!

Camna?

3 Comments Uols:

lily lotus said...

syoklah ada geng suka durian. anak2 ly lari jauh kalau bau durian, ishk2

masviona said...

hehe....syok sgt la...:)

Samie said...

I miss eating durian. It is one of my favorite Thailand fruits. I hope I can taste one again soon.

koh lanta villas

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!