Header

Wednesday, June 06, 2012

Pure Beauty Collagen

 
Kebetulan hujung2 bulan Mei lepas saya ada dapat satu invitation ke Blogger Exclusive Preview dari satu jenama product kecantikan yang diberi nama Pure Beauty Collagen- New Look New You.

Jemputan nih telah saya terima melalui email dari afra kepada masviona.com. Thanks ye Afra! #terimakasihdaunkeladi

sempat weols bergambar before balik

Memula dapat jemputan tuh saya teruja. Sapa tak teruja kan perempuan dengar berita je pasal kecantikkan sure teruja lepas dah confirm kan kehadiran barulah saya tetiba rasa segan. Ada gak terniat nak tanya blogger mana lagi yang terima jemputan yang sama tapi lagi lah segan tetiba malam tuh before tido cam biasa saya browse2 handphone sat. Tetiba ternampak tweet dari Mya yang kata dia pun dijemput. Terus saya terasa cam oklah leh amik peluang berjumpa ngan mya kan.

Ada yang cakap saya blogger senior sbb dah start berblogging nih dah lama dari tahun 2005 lah secara officialnya tapi pada saya Mya nih lagi lah blogger otai coz before saya ada blog saya dok jadi silent reader kepada blog dia dan ada beberapa lagi blog lain. Tapi tak pernah plak bersua muka face to face so leh amik peluang berjumpaan kan.

Ok back to the track, cerita pasal event Pure Beauty Collagen nih majlis hari tuh diadakan di Publika, Solaris Dutamas pada 26 May lepas bertempat di Mz. Nina Bakery Cafe.

First time saya sampai Publika nih uols sejak ia dibuka secara rasmiya. Terkejut saya tengok perubahan disekitar kawasan sana tuh. Dulu tempat tuh menjadi laluan harian saya jugak sbb dulu saya kan pernah bekerja kat Plaza Damas tuh masa tuh Publika nihunder construction lagi.

Patutnya majlis nih dijadualkan bermula jam 11.30am tapi disebabkan kesilapan teknikal lah sket kot majlis start lewat sket dekat2 jam 12.45 macam tuh. Lama gak delay kan sian kat si Mya tuh dia dah la kelaparan dari pagi tak menjamah makanan uols.....aduiii.

So before majlis start tuh weols mula lah beramah mesra siap snap gambar memasing saya pun bila orang dah start cakap2 ngan saya terus saya rasa selesa kalau orang tuh memalu nak start ckp ngan saya lagi lah saya malu nak cakap sebab saya nih mcm lambat panas enjin sket...hahaha tapi kalau dah panas leh tahan gak ler mencecehnya kan.


Lepas lama menungu akhirnya majlis pun bermula lah.

Sebelum bercakap hal2 kecantikkan nih, majlis hari tuh dimulai dulu dengan fashion show daripada Sutera Violet. Baju2 nya mmg cantik sekali mmg sangat2 kena dan sesuai dengan masanya...kan dah tak lama lagi kita nak menyambut Aidil Fitri kan. Katanya semua baju2 kurung dan jubah nih dibawakan khas dari Vietnam uols.

Jom kita layan model2 nih dulu



 


Ok selepas weols semua tetamu n para jemputan nih telah dijamu ngan fesyen2 baju yang gorgeous semua tuh barulah founder kepada Pure Beauty Collagen nih dijemput untuk berucap dan berkongsi idea dan jugak pengalaman uols.


Inilah dia pengasas Pure Beauty uols....Datin Jen Bt. Mansen. Datin Jen nih dgr ceritanya ada 12 tahun experience di dlm Nutraceuticals industry nih uols.  


dan kalau saya tak silap umurnya..... agak2 uols berapa??? Dah 47 tahun uols kalau tak silap saya lah.

Ok apa itu PURE BEAUTY COLLAGEN???

Pure Beauty Collagen nih mengandungi antioksidan paling berkuasa yang bertindak secara sinergistik dari dalam untuk mewujudkan dan menjadikan ia sebagai produck anti penuaan dan pencerahan berinovatif yang baik uols.

Apa kebaikan PURE BEAUTY COLLAGEN nih uols: #banyaksekali

1) Sesuai untuk lelaki dan perempuan
2) Anda dapai merasai kesan dalam 10 hari
3) Menggunakan gabungan antioksidan terhebat didunia
4) Merawat serta mencegat jerawat
5) Wajah cerah berseri tanpa perlu SUNTIK
6) Mengecilkan liang roma
7) Merawat Enzema dan Prorisis
8) Mencegah kedutan dan kekenduran pada kulit
9) ALTERNATIF kepada SUNTIKAN VITAMIN C dan GLUTATHIONE
10) Menghilangkan Tompok Hitam dan Parut
11) Kesan Pencerahan Yang Menakjubkan
12) Meningkatkan fungsi setiap sel dan melambatkan proses penuaan
13) Mencegah kerosakan KOLAGEN
14) Meningkatkan daya ketahanan badan
15) Rambut dan kuku menjadi lebih sihat
16) Melindungi daripada sinaran UA-B
17) Menyembuhkan luka dan mencgeah parut
18) Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga
19) Membantu Menyah toksik dan pencemaran didalam tubuh dan menghasilkan kulit lebih cerah

dan yang bestnya uols untuk weols para bloggers yang dijemput secara exclusive nih kan weols telah diberi sekotak product Pure Beauty Collagen nih secara PERCUMA uols untuk dicuba.




Ini weols dapat free jer uols kalau nak beli harga dia sekotak adalah sebanyak RM179

  






Sebenarnya bukan sekotak pure beauty je but ada lagi benda2 yang berguna untuk kita2 sebagai perempuan cantik nih uols sprti Nutouch Clow tuh tuh kilat n shining kan kuku kita dan juga tasbih digital tuh.

Dan weols juga dijamu dengan menu lunch.


Saya suka sangat dengan bread puding hari tuh....sgt sedap! Mya adakah kamu masih ingat dengan bread puding tak tak sempat menjadi santapan mu itu???? owh sadisnya lah nasib u hari tuh Mya...huhuhu

Hari tuh ada jugak sesi perkongsian testimoni secara in person dengan penguna product ini uols yang dah habis beribu2 ringgit dipusat perawatan kulit wajah yang terkenal dinegara kita nih tapi tidak mendapat hasil yang memuaskan tetapi gembira dengan hasil yang dia telah perolehi daripada Pure beauty collagen nih.



So untuk uols semua janganlah lepaskan peluang nih kerana sekarang ni ada latest promotion untuk bulan June 2012 nih uols.

  1. harga asala satu kotak Pure beauty Collagen nih adalah rm179
  2. Tapi untuk June 2012, promotional price of RM150 (including delivery) for one box of Pure Beauty Collagen to our new customer.
  3. dan lagi customers are given 5% discount for their next purchase.

dan lagi lagi lagi.,,,.Ini lah yang special nya nak bagi tau nih!!!!


Ada harga istimewa uols untuk readers blog www.masviona.com!

Ada potongan lagi RM5 lagi so jadi RM145 sahaja untuk sekotak pure beauty.

Uols cuma perlu kasi quote special iaitu 
code purebeauty sewaktu pembelian.


Untuk keterangan lanjut, uols sila search purebeautycollagen di facebook & twitter je ye or if ada sebarang soalan boleh diajukan di purebeautycollagen@gmail.com


Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? Sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. Jangan lupa like fanpage masviona.com....mmuahhhh....XOXO! MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

2 Comments Uols:

Mya said...

menyesal tak ambik bread pudding tu awal-awal.
huhu..

akhirnya jumpa jugak kita kan mas?
selalu baca blog je :)

Masviona said...

Mya,

Lepas nih klu dgr org kata sedap harus amik awal2 kan...hikss

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!