Header

Sunday, January 27, 2013

Percutian Pertama di Tahun 2013 bersama Ayahbonda Tercinta

 Cuti-cuti dalam negara jer uols...

Tak kisah janji dapat berholiday...vacation n rehatkan minda yang penting kita enjoy n happy gitu

Percutian kali nih lebih bermakna coz bukan keluarga kecil team masviona jer yang pergi malah weols angkut ayah dan bonda ikut sama naik flight.

Alhamdulillah short retreat nih boleh dikira mencapai objective lah jugak sbb weols semua happy....enjoy dan bahagia je walaupun bercuti ala kadar jer....janji hayat nak bercuti n rehat2 di tepian pantai sambil menikmati deruan ombak pun tercapai....menikmati keindahan alam ciptaan tuhan dengan melawat pulau dan lautan luas pun tercapai.....tengok helang...bagi makan monyet2....ikan2 yang tenang berenang2....pastu leh jugak tengok buaya

Walaupun scary tapi avin damia excited sangat....lepas tuh hayat untuk bershopping lite2 pun berjaya jugak walaupun luggage terlebih muatan tapi alhamdulillah weols dapat manage benda tuh ngan cara yang berhemah....hiksss.

Sebenarnya mood nak menulis dah datang tapi jadual harian plak membizi uols so maafkan lah diriku ini ye....huhuhu

Saya hanyalah insan yang lemah....ahaksss

Insyaallah lepas nih saya rajinkan diri untuk update entry2 lain plak ye (sambil menadah tangan lalu berdoa semoga saya diberikan masa terluang oleh Allah untuk menulis n3 lagi lepas ini)

Walaupun mood dah tak seceria dulu nak menulis kan....ahaksss





teruja tengok buah pokok bakau



Baru bonda n walid nak berdating kat ala2 titanic...baru nak amik mood avin dah melalak kat belakang sbb risau bonda n walid dia jatuh dalam laut....huhuhu...kelakar giler time nih...ahaksss





Nanny avin damia snap picture nih...hiksss







Banyak gambar dalam nih avin damia yang snap...hiksss



sayang mak kite....hiksss


Ini saya kali buat kali nih.....best sungguh bercuti di Langkawi walaupun dah banyak kali gi sana buat kami semua tapi Avin Damia baru first time menjejakkan kaki ke Langkawi dah sampai rumah (eh belom sampai lagi) masa otw balik kerumah dari airport siap pesan lepas nih kita gi langkawi lagi ye bonda n walid...yelah Insyaallah sayang!

Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? Sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. Jangan lupa like fanpage masviona.com....mmuahhhh....XOXO! MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

2 Comments Uols:

Azwa said...

Wah..ke Langkawai gitu..

Masviona said...

Yes langkawi....walaupun byk kali gi tetap best gak....;)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!