Header

Friday, February 10, 2017

Sifu ke siput?

Tak kiralah apa istilah yang anda guna.. isinya tetap sama!

Cara kerja, attitude, disiplin, rancang dan buat! Inilah isi pentingnya tak kiralah camna orang lain present bapak gempak pun.. isinya itu juga.

Kadang tu kita rasa kita ni takde ilmu.. rasa tak yakin n down n rasa rendah gille sbb bila baca iklan kelas2 org lain, kita nampak macam kita orang takde ilmu sbb kita tak tau pun permainan term diorang.. padahal ilmu tu kita dah tau n amalkan pun cumanya term dia je..

Sampai jadikan diri kita underestimate diri sendiri! Sedih gile.

Zaman sekarang ni orang eksploitasi term n istilah bagi nampak wow and hype sebab ramai yang cari makan dengan mengajar juga so mereka perlukan kelainan.. 

Benda tetap sama yang kalau kita tak buat n amalkan, bagi la istilah apa pun sampai ke sudah takde hasil.

Roket lah.. rempit lah.. magnet lah.. ish macam2..

Saya bebel bab camni orang malas nak dengar sebab boring sangat takde gimik n hype.. takde unsur humor dan mengata kan? 

Tak menarik katanya.... takde perkataan yg dahsyat sampai kita sendiri tak tau makna n bunyi sophisticated. 

Tapi tuvlah saya nak sampaikan.. kadang kita ni tengok bende lain sampai tertipu.. benda tu kita ada je dalam diri tapi org lain buat bende tu nampak macam alien gila sampai kita tak sedar yg kita sendiri dah ada keupayaan itu!

Kan?

.
#TuanNasron 
#BangsaNiaga

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!