Header

Friday, November 28, 2008

Outstation Lagi.......kerja maaa

Insyaallah by dlm masa beberapa jam lagi masviona n prebetsabu akan berangkat ke Kelantan....utk urusan kerja. Jadinya maybe juga blog ini tdk akan berupdate buat semantara waktu tp masih lagi bergantung pada keadaan network ok.

Jika ada access, insyaallah akan adalah n3...mungkin juga ada lintas lansung...jadi saba ye kengkawan. Maaf kerana saya tdk sempat utk menbuat n3 auto publish kerana saya diserang penyakit gatal² semalam....kerana kesalahan diri sendiri juga....sob..sob.

ok....bye..tadaaaa

7 Comments Uols:

Nurmala Mazlan said...

tak per..
kerja tu ibadah kan kan kan..

mikamusz said...

oh.. outstation ke Kelantan plak.. pesan toto boleh??

Masviona said...

nurmala:
itu ler pasal..kan....dpt pahala tuh

mummy darin:
weols slalunya klu outsation sbb kerja xdan nak memborong sgt la...tp seriyes ke mummy darin nak nih???

kalu seriyes nnti saya usahakan lah...klu sempat..nk yg jenis apa n mcm mana...n nnti nak pas kat mummy camne lak?

CuTeMiUt78 said...

oh.. takpe la.. kerana keja kan.. lama ke g kelantan tu..

CuTeMiUt78 said...

take care ok.. selamat pergi dan selamat kembali

Anonymous said...

penyakit gatal2 pulok dohhh.. sabo jer la... lagi mau outsation kaaa..

mikamusz said...

V.. ada ke beli toto.. sorrylah.. tak sempat nak nyinggah sini.. xpela.. in case balik kelantan dengan tujuan memang balik kg.. inform yek.. tq

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!