Header

Monday, January 17, 2011

Fun Time Bersama² Ribena Cawan

Kira² sebulan yang lepas, hehehe baru mau update kah??? hahaha *ampunnnn membizi uols!

Masa tuh kan my parents kan buat lawatan satu mesia.....hahahaha. Memula dia ke Perak umah my big bro n little sis pastu dia turun buat lawatan ke KL plak.....hahaha. Anak menantu dia ramai kat sini so kena lepak lama sket lah kat umah anak yg nih barang sehari dua pastu kat umah anak yang itu barang sekejapan jugak kan....hehehe

So masa time dia dok umah weols ritu, weols dah puas bawak dia jenjalan kat KL nih so weols ajak depa bersuka ria kat Genting jugak.....memang happy sangat lah dapat buat orang² yang kita sayang happy kan. Ini ada satu n3 yang sempat saya buatkan utk uols bulan 12 yang lepas...:). Saya mmg kena dera kat genting ritu...selain kena dera kena saya jugak jadi rebutan....hahaha. Jadi Rebutan Adam coz soh jadi teman dia nak main² segala mak nenek game yang ada kat sana. Jadi rebutan Avin Damia yang jeles dia tak leh ikut tapi asyik abang adam je kepit ngan bonda dia.

Jadi rebutan prebetsabu jugak coz jeles asyik dok layan orang lain je xde sampai dia tersisih....hahaha. Kejap² adam panggil kejap² avin nangis nak bonda kejap² Ayah ngan Mek panggil so xde masa dia nak hugggggg n kisssss saya lelama...wakakaka. Prebetsabu selain drp cepat risau dia jugak cepat jeles.....lol.

Sebab apa saya jadi rebutan Adam coz Uncle Nas dia nih gayat...hahahaha. Banyak games dia xmoh main sbb gayat. Yang saya plak sporting....sempoiii jer saya semua benda saya layan jer even cuak jugak dlm hati but saya okkkkkk jeerrrr....hahahaha. So kena lah saya jadi peneman kan. My parents plak dah tetua macam tuh xmoh lah layan games² semua kan dia lagi happy if jadi pemerhati jer....hehehe

Semua games pun weols ajak main depa xmoh. Cuma ada satu games je yang semua pun boleh join. Satu² nya yang semua weolshari tuh pun main serentak.

Nak tau apa tak????

Inilah dia.....ribena cawan yang gerak pusing² nih....hikss

If nak lagi laju² sampai boleh jadi muntah² kita leh pusing stereng ikut suka hati kita....hahahaha

Mmg weols gelak je main bendalah nih pastu bila turun masing² dah gelongggggggg ahaksss......peningggg ooowwwwhhh....lol

gegurl satu team
team gegurl lagi nih
baru kuarkan digicam....klu tak tak kuasa...pakai jelah camera henpon

eh...eh team gegurl lagimana team boboy nih???


ok nih team boboy tanpa prebetsabu....my dad n adam
my ayah yg sgt gagah perkasa pun tersenyum simpul....hiksss....love u ayah so much!!!!

eh eh gegurl lagi ke...hikssss


Maafkan saya team boboy xde plak muka prebetsabu.....my hero....hahahaha tapi tak per² dia sentiasa ada dalam hati saya tak kira dimana dia berada. Jauh ke dekat ke dia tetap dalam hati saya....ahakssss

Bila bersama keluarga, tak kira dimana kita berada jauh ke dekat ke bukan ukuran...sure mesti akan happy punyalah...:)....happy gumbira suke suke!!!

Tapi kena terima hakikat dalam hidup nih, tak kan sampai besar n dah tua ganyut pun still nak berkepit ngan ibu bapa lagi kan, tak kan still nak menyusahkan n bergantung harap kat diorang kan, kita kena hidup berdikari sendiri baru kita kenal erti hidup yang sebenarnya....tak gitu????





Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!