Header

Friday, January 14, 2011

Kojah Went to krabi n Bought Me These

kojah...on my way

Saya telah berjumpa-jumpaan dengan gadis manis ini atas satu urusan. Alhamdulillah berjaya jugak menunaikan temujanji even masing² membizi kan.

Wahhhh gadis manis nih sekarang makin sweeeeeet lah....actually dah banyak kali gak ler berjumpaan ngan gadis pemilik satu senyuman yang manis nih....hiksss tapi kali nih makin bertambah manis...hahahaha mungkin kah seri pengantin semakin dekat???? ***matilah ini ayat provokasi sebenarnya.....ahaksss!

Ok tak moh cerita panjang lebar sebenarnya nak tayang² bendalah ini jer sebenaranya. Sourvenior dari Krabi, Thailand nih kebetulan dia baru balik dari bercuti kat sana kan.

Tak disangka² ada sumthing jugak untuk saya....Thanks Kojah. Sangat² terharu ok!. Saya dah ler mmg plan nak menjelajah Krabi n jugak Koh Samui tapi idaklah tau bila kerana schedule dah penuh.....huhuhu.

Dan mungkin jugak tahun 2011 nih akan kami pulun betul² untuk berjalan kesana kemari sebelum weols memberhentikan xtvt berjalan nih buat sementara waktu untukmemberi perhatian dan laluan untuk agenda lain plak. Yelah uols kalau asyik berjalan jer mana sempat nak menyimpan n menabung kan....huhuhu.
Perancangan weols mcm tuh lah tahun 2012 weols xmoh travel sana sini sangat coz nak menabung lebih sket n 2013 mungkin akan membuat pembaharuan sket kan. Wahhhh ini mcm dah masuk bab resolutions jangka panjang nih....ahaksss. Yelah awal² tahun nih elok lah kita membicarakan pasal resolutions nih kan untuk merangka plan n stategi kan...:)

Ok inilah dia souvenir dari Kojah from Krabi with love gitu kan. Yang paling terharu sekali kan coz kaler hijau itu okkay....hiksss. Thanks again Kojah.

FM kesukaan saya n note book
walaupun saya pencinta FM tapi ritu saya pilih note book

tapi alhamdulillah oleh kerana kojah memahami saya maka dia mengoffer kan prebetsabu fm ini

Prebetsabu tak mohhh mulanya.....beria dia xnak tapi agaknye Kojah dah tau kot saya suka makanya beria dia nak kasi gak kat prebetsabu. *** Eleh prebetsabu tuh mahu tapi malu kot...hahahaha. Saya plak segan nak ckp alaaa B amik lah orang dah kasi tuh....ahakssss



Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

5 Comments Uols:

attyfir said...

prebet sabu pemalu lak tertiba..ekekekkeeke..

Masviona said...

atty,
entahnye kan kty..selalunya dia tak pemalu.....tp tulah benda bukan minat dia kan......ahaksss

Kaseh said...

wahhh krabi sgt purrfect utk hanimun..bila nak g mas? hehe PS tu mahu tapi malu tuh...

kojah said...

alamak maluuuuuu *blushing*

hihi thanks so much kak n bro prebet!

prebetsabu said...

amboi2 malu tapi mahu la apa la ek? amboi3x.. ;)

sama-sama kojah!

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!