Header

Tuesday, January 25, 2011

Teman By Lovehunters....mv suke gilllerr!

Lovehunters yang dianggotai oleh Yazid, Moliano dan Saha


Sapa 3 ketul org mamat kat atas tuh???
Hehehe.....saya pun baru je kenal semenjak dua menjak nih je....dulu² tak kenal pun....hahahaha

Kisahnye camnih uols, Dah agak lama saya dok minat giller kata satu lagu melayu lama nih. Memula dengar kat "stesen retro anda" sinar.fm lah...hiksss

Memula dengar lagu nih tak tau kenapa saya rasa touching habbbbbissssss!  Berdiri bulu roma n air mata terasa cam nak menitik. Ok ini kenyataan....betul² n bukan cobaaaaaaaa!

Tapi sayang sejuta kali sayang masa DJ tuh announce tajuk lagu n sapa penyanyi tuh, saya lost focus or mungkin pikiran kelaut ke kan....hahaha....mmg tak dengar n tak terperasan langsung

Jadi sejak drp itu saya pun sering lah ternanti² lagu tuh keudara lagi kat sinar. Nasib baik pepagi sekrang nih layan sinar.fm je kan. Kadang² petang² pun saya bukak sinar.fm jugak if tetiba teringat kann semata² ngan harapan lagu tuh depa pasang lagi.

Lama gak menunggu tapi tak pernahnye nak terserempak hahaha klu tetiba nasib depa pasang tapi dgr pun dah separuh jalan so mmg terlepas lagi tajuk lagu. Kalau dapat tajuk lagi pun jadilah klu xdpt sapa penyanyi pun leh lagi gagahkan diri mintak bantuan pakcik google kan ini apa² pun xde info pasal lagu or penyanyi so nak tanya orang pun mmg susah lah.

Tapi ada gak saya bitau prebetsabu n jugak teman² baik tp apa sgt yang saya leh bitau stakat bitau ada suka satu lagu tuh lagu melayu penyanyi dia laki....kisah dia pasal persahabatan lah.....itu je info yang ada kan.....huhuhu nothing much....tak membantu apa² pun.

Tapi kan tetiba dengan kuasa Allah swt .....syukur. Di suatu petang yang hening saya dalam kete tengah rancak dok pot pet ngan prebetsabu  sesambil layan mulut anak dara tuh kan. Terdengar lak lagu nih. Dan² tuh saya menjerit kat prebetsabu nasib baik tak sempat nak melompat je kan.

Tapi masih lagi tak sempat nak dgr DJ tuh announce tajuk lagu kan tapi ngan kecanggihan teknologi yang ada didunia sekrang nih. Internet dihujung jari je kan, prebetsabu terus capat henpon terus google kat tenet bait² lagu yang penyanyi tuh dok nyanyi n nasib saya baik dapat lah jumpa lagu nih kat tenet.

So saya ngan ekcitednya balik rumah terus download mp3 n terus buat research sket² pasal kumpulan nih.

Ok lagu yang saya suka tuh tajuk dia TEMAN dinyanyikan oleh kumpulan Lovehunters nih. Ok uols nih saya paste kan kat uols lirik lagu tuh. Mana tau kot ada sesapa antara kita kat sini yang mcm saya gak minat lagu nih but tak tau tajuk or sapa yang nyanyikan.....=)



Artist: Lovehunters
Song: Teman

Sejak mula pertemuan itu
Hati melonjak terkenangkanmu
Tiap detik ku mengharapkan
Panggilan rindumu sayang
 
(1) 
Apa kau rasa yang ku rasakan
Mungkin ini satu permulaan
Biarlah mawar terus bersemi
Mekar harum mewangi

(2)
Takku menduga…..
Cinta yang ku cari selama ini
Dikaburi wajah-wajah yang tiada
Ertinya sayang…..
(3)
Hadir di sisi
Tanpa harap belas dan perhatian
Namun kau pasti hadir di situ
Saat ku perlukan….
- gitar solo -

Jangan hirau cerca dan hinaan
Kita teman yang tak sehaluan
bukti kasih dan keikhlasan
Mengikat hatimu hatiku..

Back to (1, 2 & 3)

Hadir di sisi
Tanpa harap belas dan perhatian
Namun kau pasti hadir di situ
Saat ku perlukan….
Te.. Te.. Te.. de.. de..
Kau teman……



ok sebab saya sgt² senang hari rini moh ler saya share youtube lagu nih kat sini jugak but ini bukan yg asal tau....remix sajor coz ini lagu lama kan masa agaknye xde lagi lah videoklip nih semua kan....ok uols layannnnnzzzzz!







Author's note live concert dari lovehunters di stadium Esplanade, Singapura pada hari jadi saya yang lepas 01 Jan 2011. Huhuhuh kalau saya tau dari awal sudah pasti saya ajak prebetsabu terjah sini.....=)



Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!