Header

Tuesday, November 22, 2011

Full N3 for My Love Hunt- Wedding Anniversary ke-7

Pada 20 November 2004, 7 tahun yang lepas saya telah dinikahkan dengan cinta hati saya, pilihan saya sendiri dan kini 20.11.2011 genaplah 7 tahun usia perkahwinan kami yang bahagia n penuh bunga2 cinta walaupun kdg2 ada juga tergigit lidah hiksss....Alhamdulillah. (adatlah tu kan!)

Tahun nih sket pun tak terlintas dalam kepala saya yang akan ada kejutan pada hari ulangtahun perkahwinan saya dan suami, prebetsabu kerana masing2 sudah dapat hadiah awal....hehe. Kami mengawalkan sistem barter dia berikan saya something n saya hadiahkan dia pula sesuatu...hikssss.

Tahun nih dia hadiahkan saya handbag nih sesiap dengan hot stamping ngan simbol N.M.7 hehehe.

Present saya untuk prebetsabu pula hehe....nak tau apa???? Sila tanya dia sendiri mana tau dia nak buat full n3 kat sini ke??????hikssss

Palermo N.M.7
N.M.7 , tuh simbolik kepada nama weols berdua Nas Mas 7 pula usia perkahwinan kami as to date (sambil berdoa smpai ke akhir nyawa n ke syurga hendaknya)

Jadi masing2 dah ingatkan diri masing2 this year inilah hadiah ulangtahun perkahwinan kita yang ke-7 ye sambutan biarlah ala kadar dan secara tertutup saje....hehe.

Malam sabtu, 19.11 tuh weols malam kebiasan pasangan lain meraikan Wed Anni ini dengan makan malam satu keluarga. Tempat yang menjadi pilihan adalah di Red Wok Restaurant, Seksyen 7. Weols tidak memilih steamboat tetapi hanya menu ala carta biasa kesukaan kami....seperti butter prawn, tomyam n etc.

Keesokkan harinya, pada hari kejadian iaitu Ahad 20.11, hari bermula seperti hari2 lain juga. Bangun pagi dan tugas untuk keluar membeli breakfast adalah menjadi tugas prebetsabu dan anak dara (sekiranya dia wacky wacky awal) weols manakala saya akan mengambil alih membuat kerja rumah sekiranya kami tidak bercadang untuk memasak sarapan sendiri.
Jadi selepas prebetsabu n Avin Damia keluar rumah untuk beli sarapan, saya bergegas bersiap apa2 yang patut....lepas tuh barulah mandi.

Lepas bersiap saya ready untuk turun bawah untuk settlekan apa2 kerja yang patut. Dalam hati dah terlintas pesal lama sangat nih anak beranak tuh kuar beli sarapan. Tetiba dapat bbm dari prebetsabu (instinct sangatlah kuat...semacam dia paham apa yang bermain dlm benak saya) soh saya cek status dia kat facebook. n bila saya cek inilah mesej yg tertera di wall saya

Dear my beloved wife, I'm sorry sbb tak terus terang. Actually B n Avin kuar bukan beli breakfast tapau, tp weols ada agenda lain, aktiviti bapak and daughter ekkeke.. But, I have something for u! Please cek dlm poket suar kargo B yg B pakai semalam now! Tq syg... Muaahhhhhh.. Surprise.. Surprise!

Dan bermula daripada nilah makanya bermulalah saya punya Pencarian Cinta.....hahaha....ini bukan Treasure Hunt tapi Love Hunt.....masviona dah bertukar jadi Love Hunter plak dah.....ahaksssss.


Ok jom kita mulakan perjalananan saya sebagai pemburu cinta hari Ahad lepas???

Nak tau adakah saya bertemu cinta sejati saya atau sebaliknya?

Berjayakah saya dalam misi memburu cinta nih????

Ok meh baca meh saya dengan senang hati nak share pengalaman yang mendebarkan, mencemaskan n mengembirakan nih bersama2 kalian....readers mv.com tersayang...hiksss!

My Love Hunt...bermula ngan love letter pertama nih

ini love letter yg pertama....lokasi dlm poket seluar kargo prebetsabu


Arahan dia simple je mintak saya gi amik kunci kete honda aka lebih dikenali sbg Madam A kat mv.com nih kan...:)

Saya dengan bergegas2 terus capai kunci spare dalam handbag dan terus laju kuar rumah nak terkam Madam A....hehehe. Terus terlupa niat asal nak turun bawah tadi adalah nak turun basuh 2-3 bijik cawan kat dlm sinki...lol

Carik2 dalam madam A, tak jupe pepe pun coz dalam pala saya maybe dia tinggalkan bungkusan hadiah dia kat saya dalam kete. Puas saya geledah madam A tak jupe2 gak terus capai henpon lantas bbm dia ckp tak jupe pepepun.
Ghopernya baru saya tau kena gi amik kunci yang dekat tempat simpan kunci byk2 kat rumah tuh. Terus berlari lah masuk dalam rumah plak saya masa tuh. Baru lah terjumpa yg ini ha

elok je terselit kat dlm rumah kunci nih haaaa
Sah2 la pagi tadi before kuar beli breakfast olok2 tuh dia letakkan nih....mmg sah pun kalau tak sure saya dah perasan dah....hikss.

inilah isi kandungannya
Arahannya adalah mintak saya bersiap ala kadar....pakai casual je katanya n tudung then drive lah ke stesen Petronas Jalan Reko pastu jumpe cashier sana then tanya soklan mcm nih "Ada apa2 pesanan buat saya??????"


Makanya saya terus lah plak berlari naik atas bilik weols lah (master bedroom....ini pun nk bitau ke....hahaha) dan terus carik tudung capai handbag dah terus sesiap mau keluar.

Sampai kat tempat yang diarahkan n bergegas buat seperti yang diarahkan...:) Saya nih pengikut yang setia kan.....hahahahaha!

So lepas jupe ngan cashier kat petronas tuh saya diberi, clue seterusnya dalam love letter #3

sempat lagi ambik gambar dalam kete....hiksss

Dah dapat lover letter nih cecepat lah baca coz tak saba nak tau apa isi yang seterusnya. Saya disuruh makan sarapan pagi yang dibekalkan lepas tuh bergerak ke Seri Bangi n park area Serenity SPA.

berserta sebungkus sarapan pagi
Pemilihan sarapan pagi adalah tepat sekali iaitu air bliss n 2 buku roti. Roti inti ikan bilis n jugak inti coklat....ok semestinya pilihan saya. Ternyata prebetsabu mmg alert pasal apa yang saya suke (dah tuh dah 10 tahun kot bersama2 xkan lah xtau lagi kan....hiksss...dah nama pun suami kan).

Makanya lepas makan saya terus lah ke Serenity Spa (ini SPA kesukaan saya). Terus dial no yang diberikan tapi no tak berangkat saya terus bbm prebetsabu. Mcm nih lah lebih kurang susunan ayat dia
"B, nape serenity spa tak angkat pun v dah call banyak kali nih" (banyak kali = tipu padahal saya call sekali je....ahakssss)

Ok dia cecepat reply mcm nih "eh, sapa kata itu no serenity spa????"  cubaan mahu berdolak dalih

saya reply "hahaha...xyah lah tipu B....v save kot no nih....kata spa pilihan kan"

Makanya cubaan prebetsabu terkantoi disitu....hikssss. 

Saya plak cuba mendial buat kali ke-2 terus dapat n terus dapat bercakap ngan LAILA (org belakang tabir yg telah berkomplot ngan prebetsabu lah nih)

Sampai2 je di Serenity SPA, Saya telah diberi love letter #4

love letter #4
Bersama2 pakej 2 Hours 4 Steps Full Body yang merangkumi Herbal Steam atau dalam bahasa melayu dia bertanggas, diikuti dengan Full Body Massage selama lbh kurang sejam selepas tuh Full Body Scrub (hari tuh saya pilih Orange Salt....best wangi n dpt lembutkan kulit) dan terakhir sekali Milk Bath.....mandi n berendam dalam air susu selama lebih kurang 20 minit tak ubah seperti cleopatra.....hiksss.

Sangat2 best n syok.....n Laila juga mengurut n membelai tubuh badan saya dengan sgt2 bagus n professional sekali.....mmg sgt2 awesome lepas nih confirm saya pergi sana saya akan cari LAILA lagi dah lepas nih. Masa scrub badan saya ritu ada scrub yang terlebih dia siap offer saya utk discrub ditempat2 yang "tuuuuuutttttt" sekiranya saya ingin melakukannya sendiri....:)




Antara picca yang sempat saya snap masa kat Spa nih. Saya rasa kat masviona.com nih dah banyak kali keluar n3 mengenai serenity spa nih coz saya mmg suka ke spa nih selain daripada ubud spa. tapi agak lama saya tidak ke serenity spa n sebenarnya ini adalah kali pertama sejak spa nih berpindah daripada seksyen 9 dulu yang berdekatan ngan Hospital Pakar An-nur kepada Seri Bangi sekarang nih coz saya jarang ada masa yang lama n juga maybe psl faktor keewangan saya sudah jarang amik full body package coz lagi selesa amik pakej utk whole body massage je kat Ubud Spa....hehehe.


Jadi maybe uols boleh ke n3 lama saya untuk membaca review mengenai Serenity Spa. Antaranya ada kat sini, baca eh.....sila klik! dan  kat sini pun yang lain2 tuh jenuh plak nak carik....uols try jelah google eh!




Kat bangunan baru nih susun atur pun berubah lah jugak lain sket lah ngan dulu tapi masih mengekalkan konsep sedia ada....susun atur ala bali.....cantik!.

Alhamdulillah selepas 2 jam makanya saya boleh tersenyum simpul kerana kulit terasa sangat lembut n badan terasa sangat fresh....waaaaa best betul la. Terima kasih suami kerana memahami diriku sesungguhnya!!!!

Ok berbalik kpd clue dalam love letter yg diterima masa awal2 smpai kat spa nih kan, Pitstop yang seterusnya saya haruslah ke Tutti Futti, Seri Bangi lepas dah hbs sesi SPA nih dan berjumpa ngan Nan Supervisor kat sana.

So saya pun drive kete terus ke Tutti Frutti yang hanya selang dalam 4-5 kedai je dari Serenity SPA nih. Lama jugak saya dok bertafakur kat dalam kete tak berani nak kuar coz on that time byk giler andaian yang ada dalam kepala saya.

Saya ada gak terpk maybe prebetsabu book 3-4 meja kat sana n ajak family n kenalan terapat ngan saya n buat supprise party kat sana.....fuhhhhh sure segan saya....hahaha. Ini tidak mustahil coz beberapa tahun dulu dia pernah buat kejutan untuk birthday saya kat Tasik Idaman, Bangi....disaksikan oleh beribu2 orang kat restoran tuh saya kena buat ucapan kat atas stage....fuhhh segannya. Ingat lagi tak korang Uncle Dol n kawanya Hidayah Salim aka Chunk????

Akhirnya lepas dah 2-3 kali breath in breath out saya keluar jugak lah, kuar2 je saya tengok kat parking sekeliling mana tau kot2 ada kereta yang saya kenal kan. Satu pun saya tak kenal. Tak perlah sampai2 kat Tutti Frutti saya terus bertanya kat staff sana yang saya nak jupe ngan supervisor Nan or Hasrat.

Lepas tuh terus Nan n Hasrat (staff Tutti Frutti Seri Bangi yang peramah n friendly) nih kuar n arahkan saya supaya mengambil tutti futti sebanyak rm30 barulah saya layak untuk mendapatkan love letter yang ke 5. Sebab katanya clue atau arahan seterusnya ada kat dalam love letter tu.....huhu dah agak dah.

Nan kasi saya bekas kaler hijau saya dah isi penuh satu bekas tp ghopernya masih belom cukup untuk memenuhi syarat untuk saya mendapatkan love letter ke-5.....penuh satu bekas hijau tuh hanyalah rm17.50. Saya dah agak dah coz bekas hijau nih mmg xleh lebih dr rm18 pun...huhuhu.

Tapi akhirnya Nan menggunakan budi bicara n memulangkan baki bayaran yang sudah dibuat oleh prebetsabu untuk saya. Maybe diia dah kesian kot tengok saya yang terpinga2 mcm rusa masuk kampung lepas tuh ngan muka merah padam tahan malu kan....huhuhu. Malu kot coz saya terasa mcm artis plak hari tuh sbb diorg siap2 nak amik gambar saya n huhuhu....serius culture shock kejap kan rasaya....malu dong ahkak time tuh terasa mau tutup muka ngan kain tudung or pakai purdah lagi baik....hahahaha.


Lepas tuh saya terus kuar utk cari meja nak menjamu perut ngan froyo kegemaran saya (serius prebetsabu nih pandai wehhhh pilih semua benda yg saya suke je!!!!) sambil membaca arahan dalam love letter yang masih belom dibuka tadi.

Tapi kejap2 hasrat (saya sebenanrnya tak pasti yg mana satu Nan n yg mana satu Hasrat) kuar datang cakap nak amik gambar saya katanya request dari prebetsabu.....fuhhhhhhh!!!! sabauuuuu jelah ahkak nok....lagi lah ahkak segan....now rasa mcm muka dah mcm udang bakar dah.....huhuhu

Lepas dah amik gambar ngan henpon diorg dtg plak mintak request nak amik picca pakai henpon saya plak...n hasilnya seperti dibawah

nampak tak muka cover malu ahkak nih

Dah ler awek2 sebelah dok pandang2 kan masa nih saya dh tak pandang sesapa dah saya anggap mcm saya sorang je ada kat tutti frutti tuh....hahaha.

Ok berbalik pada arahan seterusnya, sila lihat picca di bawah 


Saya kena buat live entry kat www.masviona.com nih dulu barulah saya akan diberi arahan yang seterusnya....huhuhu. Saje je kan prebetsabu nih.....fuhhhhh patutlah soh sentiasa standby my bb bold 4 nih sentiasa kat tangan n make sure battery tak weak.


n inilah plak dia punya arahan seterusnya yang dikomen di live n3 tersebut.

prebetsabu said...
ngehehehehhehe

tu x hbs lg froyo tu! hbskan dulu kalau x b x bg clue lain. harharhar..

ok clue berikutnya, sila ke senze hair salon sekarang n meet ur favourite hair stylish - a-kim there!

yabedabeduuuuuuu



n yesss!!!! saya mmg dpt habiskan froyo tuh....mmg kesukaan saya pun sebab tuh sesenang je dapat habiskan....ngehngehngeh!

Makanya lepas dah settle kat Tutti Frutti saya pun bergegas lah ke Senze Hair Studio. Ini jugak my favvy hair salon kat Bangi tuh.



Sampai sana terus juoe ngan Akim n Akim terus menjalankan kerja yang diamanahkan kepada dia oleh prebetsabu. Saya cuma tadah kepala je kat Akim.....dia yang buat kesemuanya. Masa nih saya layan bbm ngan prebetsabu kaw2 punya....tanya dia macam2....tanya dia dah makan ke belom dah mandi ke belom anak dara weols buat apa semua....n hanya soklan2 yang bukan berbentuk untuk mengorek rahsia kejutan dia je yg dia reply yang agak2 untuk mengorek tuh dia tak reply....hahahaha.....Jahat eh kamu B!!!! mencikkk kamu...nak pukul dada kamu lembut2....ahakssss!

Lepas dah siap Akim pesan soh amik gmabar saya.....hehehe. Saya amik banyak keping gak tapi cukup lah ngan picca nih yang saya tepek kat sini eh....hehehe yg lenlain2 biar jadi tatapan saya n prebetsabu jer ok!

hehehe....si Akim nih siap buat curly2 lagi rambut saya
inilah Akim...sempat saya bergambar ngan dia
Ngan dia saya dah biasa so idak ler segan sangat. Saya tanya dia prebetsabu ke yang mintak soh setkan rambut saya camni2 semua. Dia ckp sbenarnya tak pun dia je yang nak buat camtu...saya ckp dalam hati xyah lah dik ko set2 rambut ahkak bagai ahkak pakai tudung ahkak gumpal2 buat sanggul mak enon jugak....hahahaha.

Tapi Kim ko buat mmg gojes pun Kim ahkak suka tpi ahkak terpaksa lah buat sanggul mak enon gak sbb nak pakai tudung kan....sorry eh Kim....tp ahkak suka tau keje ko. Selepas siap buat hair treatment n saya pun menghabiskan masa hampir 2 jam kot kat sana....dekat2 lah buat rambut lepas tuh plus minus ngan buat itu ini semua kan.

Lepas tuh saya baru diberi Love Letter yang ke-6, isi surat tuh soh saya gi amik barang kat kedai nih. Katanya dia dah beli tapi tak sempat nak amik. Hahahaha nak trick saya lah kononnya nih.....hiksss.

Tapi kalau saya nak tau kena amik kat kedai mana saya kena Tweet kat twitter lah plak ngan ayat mcm nih

"@prebetsabu, saya mau tau clue berikutnya untuk Love Hunt ini"

Haaa mcm tuh makanya dia pun reply lah mcm nih

"kekek ok my princess, sila pegi ke reko central n cari restoran sekinchan ikan bakar tu. After that, sila bbm b utk arahan lanjut"
Lepas dah bbm, dia bitau sila naik ke tingkat 1

hahahaha...tingkat satu tuh bukan sekinchan ikan bakar tapi Hafiz Jewel......huhuhu. n dia bitau dia ada menunggu kat atas sana. Lagi lah saya berdebar2 kan.

Tapikan saya nak cerita sket drama kat dlm Love Hunt nih. Sebenarnya start dari saya gerak from Hair Studio tuh saya dah sakit perut tadi masa kat sana saya dah pinjam toilet sbb nak terkencing lepas tuh ngan hujan lebatnya. Dah sampai kat Sekincan Ikan Bakar tuh plak perut saya buat hal lagi sekali terpaksa lah plak menyinggah toilet kat sana dulu before masuk ke Hafiz Jewel.

Sampai2 je Hafiz Jewel kan, sempat je saya snapped picca nih




Selepas perkenalkan diri. Saya disuruh menunggu sebentar diruangan ini.....cantik kemas n selesa sekali. Dapatlah lepaskan lelah n debaran kejap.

Lepas tuh saya dibawa masuk kesini


Selepas itu saya diberi satu paper bag n juga Love Letter yang ke-7


Sempat diorg pesan supaya saya amik gambar apa2 yang saya nak snap n diorg jugak tolong snap kan gambar saya nih.....katanya juga request drp prebetsabu....hahaha.

Selepas amik barang nih arahan yg seterusnya adalah terus balik kerumah. Saya pun bergegas lah pecut madam A nak balik rumah. Sepanjang perjalanan yang patutnya mengambil masa tak sampai 10 minit drp Hafiz Jewel kerumah saya mmg berjalan lancar tapi perut saya buat hal lagi skali....skali perut nak terciritttttt.....uwaaaaaa malu nya nak story mory kat sini tapi kenalah cerita jugak coz prebetsabu request maaaaaa!

Saya sampai2 rumah kan bukak gate luar cecepat, buka jer grill pintu saya dah nampak dah satu arahan kat depan pintu soh berenti n baca Love Letter yang ke-8 tapi uols masa nih keadaan darurat saya tak leh tahan perut sangat sakit....mememrutttttttttt nak poo pooo dah nak terkeluar dah kan

Buka pintu saya terkejut giler bila nampak susun atur mcm nih






Candle light dinner uols!!!!!!!!!!

Candle light dinner yang gojes n wonderfull cantik meletup nih adalah hasil kekereativitian Semanis Kaseh Candy Buffet atau boleh jugak melayari facebooknya nih. Nnti kita buat full n3 pasal yang ni plak ye. Terima Kasih buat owner Semanis Kaseh Candy yang telah berkomplot ngan prebetsabu untuk menjayakan Love Hunt ini.

Saya rasa betterlah saya stop kat sini dulu coz saya mls nak explain xtvt lepas tuh coz saya dah spoil plan prebetsabu sket lah coz saya sakit perut kan terus lari ke toilet dulu hahahaha.

So untuk cover semua tuh saya, upload kan semua picca nih utk buat uols puas hati....hehehe.....boleh la kan....lagipun lepas tuh adalah acara terharu sgt2 acara peluk memeluk kiss kissing2 n acara gelak tak hengat anak beranak....happy time sharing together!!!!!! 








 

simbolik bunga roses nih prebetsabu ckp ada 7 dark red melambangkan 7 tahun usia perkahwinan weols n bunga cream kat tengah2 tuh melambangkan keutuhan n keagungan n keikhlasan kasih sayang weols.....hehehe

 





So inilah perjalanan pencarian cinta saya n

Alhamdulillah syukur saya berjaya menemui cinta sejati saya dlm My Love Hunt nih. Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan kita yang ke-7 B. V sgt2 menghargai segala usaha kreatif n penat lelah B nih....sgt2 hargainya B...kalau B tak buat ini semua pun V tetap sayang B mcm dulu jugak sama tak berkurang malah bertambah! You are so sweet lah my darling....n yet romantic too...i know n i admit it. Maaf andainya ada kekurangan V selama nih......u know me the best itu je yg leh v ucapkan buat masa sekarang nih. Thanks Allah kerana menjodohkan aku ngan Muhamad Nasron Muhamad Nasir nih.


Autor's note: Saya rasa bersyukur n bangga dapat suami yang romantik n sweet nih n saya mau share kat sini sbb saya mau kongsikan kegembiraan saya nih ngan semua orang kalau boleh n saya juga yakin prebetsabu juga berbangga sekiranya ada sesiapa yang ingin mencedok idea yang dia buat ini untuk menghargai pasangan mereka. Jadi wahai suami2 diluar sana sekiranya anda selama ini jarang2 menghiburkan hati isteri anda hiburkanlah mereka n wahai isteri2 diluar sana sekiranya suami anda tidak seromantik n semanis nih bersabarlah kerana setiap orang pasti ada cara yang tersendiri tidak semestinya sama cara penyampaiannya untuk mengembirakan hati pasangan mereka tetapi sentiasa lah yakin yang suami anda pastinya sayang n mencintai anda selalu. Semoga kita semua lebih kaya, berjaya n bahagia hendaknya!!!!!! Aminnnnnnnnnnn....chilllll!


* entry Behind the scene pembikinan acara ni dah published - http://www.masviona.com/2011/11/making-of-love-hunt.html

Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

9 Comments Uols:

prebetsabu said...

Alhamdulillah... berjaya jugak! kekekekek

toeach, their own. Mujur pilihan B utk puteri hati ni tepat ;)

patutnya banyak lagi pitstop n checkpoint yg b nak include, tapi tak mendapat sokongan and kerjasama depa ;(

glad that u really enjoyed it.

ok lepas ni boleh la b wat entry di sebalik tabir.

dan juga terima kasih for the 7 years officially as a husband and wife... manusia tidak sempurna, tapi berusahalah untuk menepati citarasa yang disayangi.

Love u.

Suziey Ahmad said...

Allahuakbar..bestnya mas...untung banget dpt suami yg romantik n penuh surprise camni..haih la..jeles..anyway tahniah uols..happy wedding aniversary..semoga kekal ke akhir hayat :)

@e_da said...

so sweet !!! bertuah MV... semoga kebahagiaan berkekalan

mama tisya said...

mmg best tul love hunter korang...a lot of surprise...anyway, happy 7th anniversary..smoga berbahagia disamping suami & anak tercinta

edrina said...

sweet sangat. syok baca entry kali neh :) .. Semoga kasih sayang berkekalan ke syurga..ameen.

Masviona said...

Suziey,

Alhamdulillah.....n mekaseh ye dear...aminnnn.tq suziey

@e_da,
sweet sgt....aminnnn insyaallah...Tqtq

Masviona said...

mama tisya,
terima kasih n insyaallah

Edrina,
insyaallah Ed....aminnn tq eh


moga kita semua bahagia ngan keluarga n org2 tersayang....insyaallah

SyuQ said...

hepi anniversary kak mas. klu sy, mmg dah pitam nak menyetelkan semua klue. sbb sy mmg kurang penyabar sket. mgkn blk umah peluk bantal tidor jer... hahaha

Masviona said...

Syuq,
hehe akk sabaq je lagipun semua benda yg kita suke.....jd lagi nak tau apa clue yg seterusnya...best!

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!