Header

Monday, May 16, 2016

Siapa boss?

Burrppp alhamdulillah kenyang.

Orang kata lelaki yang kenyang adalah lelaki yang gembira!

Harini partner saya belanja saya lunch (eh rasanya tiap hari dia yang belanja! Kihkihkih)

Pandai tektik dia.. lps saya dah kenyang, dia mula sesi brainstorming pulak ahhahahahaha

Bergabung meletuuupppp!

Bila suami isteri bersama menjalankan perniagaan utama, ada pro and banyak kontranya.

Persefahaman yang solid adalah teras utama. Pengasingan tanggungjawap hakiki sebagai suami isteri and coworkers adalah perlu.

Dirumah dia isteri. Di office?

Ramai dok tanya, siapa boss?
Wanita inilah boss saya and i am happy to serve her as my partner.. she holds the bigger share in our company. And dia participate secara total dlm company.. bukan as sleeping partner.

Seandainya jadi apape pada saya, sekurangnya saya tau dia boleh manage, insyaallah.

Ini liku-liku perjalanan kami dan pasukan kami.

Sengaja saya share di media sosial untuk perkongsian bersama. Tiada nilai estatika dan pengajaran yang tinggi dari kisah kami, tiada mengajar anda semua utk menjadi jutawan dunia mahupun jutawan akhirat.. just suatu bacaan utk anda mengisi masa lapang je.

Nash
Peneraju Rangkaian Party Shop di Malaysia
#glowingpartyhouse

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!