Header

Saturday, February 11, 2017

Kita Melayu kita mesti maju.

Wife saya #LadyBoss #IsteriTuanNasron Masviona Muhamad dengan rasminya telah dilantik untuk turut sama membantu anak bangsa kita.

Beliau akan turut bersama memberi input dan buah fikiran tentang situasi semasa di dalam industri dan perniagaan 1st hand kepada para pengajar dan students.

Saya terharu dan bangga dengan usaha keras beliau dan kesanggupan beliau menerima lamaran tidak berbayar ini demi kerana untuk membantu anak-anak muda. 

Ayat beliau masa beliau di propose haritu "B, V terima je dgn tangan terbuka jemputan diorang.. takpelah kan ye V spend masa utk diorang jugak.. V tak mau bebudak kita ni kurang bersedia and teraba-raba macam kita dulu..."

Saya hanya tersenyum puas.. 

Semoga beliau dapat memberi input dan inspirasi berguna..

Ini baru real tolong orang melayu.. tiada personal interest! Oppss terlebey plak.

B doakan semoga usaha murni V dirahmati dan dipermudahkan segala urusan.

Amin.

.#TuanNasron 
#IsteriTuanNasron 
#BangsaNiaga

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!