Header

Wednesday, September 16, 2009

On My Way to KG

Now team mv.com berada di ats hiway utk apalagas kan ofkoz ler balik kampung kan.

Apalah makna hari raya kalau tak balik kampung kan....hehehe utk anak2 town xperla terima hakikat yg kampung uols adlh bandar besar hiksss

Kalau nak merasa balik beraya di KG gak tiru ler prebetsabu kawen ngan org yg ada KG mcm ahkak hiksss

Avin damia tertido kepenatan itupasal ahkak leh type n3 live ni.

Oklah uols selamat hari raya mintak maaf zahir batin dari kami sekeluarga n doakan weols pulang ke KG ngan selamat n dpt gak balik kesini semula ngan selamat.

Hohohohoh balikkkkkk kampungggggggg....ooohohohoooo balikkkkkk kampunggggggg....hati girang!!!!!

Saje je nk kasi uols jeles n berkobar gak nk balik KG
Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

13 Comments Uols:

ciare (^_^)v said...

wuahhhh nape awal beno kelik kapung ni? jelesss T____T

n0n0n said...

mmg jelessssss....!!!xpe la...g arr balik kg....moga selamat sampai ke destinasi ye....jgn lupa amik kad raya dari blog sy kak....

Dee said...

wui..rambut pb..cacak2..hehehe..drive carefully ye..beraya di mana pun sebenarnya x kesah..janji bersama keluarga..

jgn lupa dtg amik kad raya kt blog dee..

DYLA said...

bestnyer balik kmpg awal. moga selamat dlm pejalanan ye kak!

avin tu elok je plak tdo diam kat blakang tu..

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: huhuhu!!! tak terasa pon nk balik kampung.. rasa cam nak raye kat KL jek... Mood raye tak datang lagik la... Sedeyyy... Selamat Ari Raye ye Kak Mas & Family... ::.

miezrina said...

woiihhhh... ingatkan daku terpaling awal akan balik KG... sbb akan balik mlm nih... ghupernya.... ada yang lagi awallllll heh... x boleh jadi nih heh.... hahahhahahaha

selamat perjalanan ke KG atau ke bandar.... sudah selamat sampai nnt... taruk la live entry lagi... okeh...

mAr@ZiEy said...

Sis..Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin..moga Sis selamat sampai da pulang ke umah ok..

SASYA WILLIS said...

SELAMAT HARI RAYA K.Mas dan Famili skuarga..drve crefully.. :)

bestnyer..sok kita lak balik kg.hehe :)

aRe_uDear said...

huhuuu awainyer blik kg kak.. jeless.. So blik kg mane tahun nih kak?? tahun nie ayu blik ke pntai timur kg hubby.. huhuu 1st time nih..

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin Dari AYu & Hubby k..

atty's said...

huhuuhh..jeles ar..kty takde kampung..
hati2 tau..dijalan raya..kim salam semua org kg..kata attyfir.kim salam .

Cath J said...

Selamat balik kampongggggg.... ^_^

rasp said...

raya2 nie dpt balik kampung baru feel skit kan sis *ihiks*

smoga slamat pergi & balik....take care!

Kaseh said...

cian damia letey..biasala budak2 asal naik kete je bobom.. tapi apa2 pun damia sgt comel berbaju polkadot itu.. PS nati amek gamba damia pakai baju tu besar2 eh..ad

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!