Header

Monday, November 14, 2011

Teh Tarik Susu Kambing

Mesti uols biasa minum teh tarik kan

Rasanya semua rakyat mesia tau n suka minum teh tarik kot...yelah trademark negera kita kot...nasi lemak teh tarik

Tapi kali ni special sket Teh Tarik yg dibuat menggunakan susu kambing.

Susu kambing kan dh terkenal ngan memacam khasiat kan...tp ini utk prebetsabu :)

Saya sempat gak rasa sedap lemak berkrim, manisnya plak sekena rasa je tak manis sgt ala2 manis buah je...syok jugak!

Camna?

2 Comments Uols:

ArELeEz said...

teh tarik susu kambing xpenah. tp, susu hi-goat tu penah la.. pau my 'sayang' punya. kesimpulan: xminat! he3..

masviona said...

Areleez,
mas nih klu bab2 kambing nih mcm kureng sket...huhuhu

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!