Header

Friday, October 31, 2008

En. Polis olok-olok.


sure korang pernah jumpe punye..
setakat ni bersepah kat PLUS je...
hiway lain lom ada lagi..

kan sume org dah sedia maklum, biasanya polis akan "tembak" perangkap had laju kat bawah jejambat kan..
yela... takde maknanya en. polis nak duduk tgh panas kan...

sbenarnya en. polis olok-olok ni dah lama.. tp baru sempat aku snap gambo....
dan ye, masa memula dulu aku antara pemandu yg tertipuuuuuuuuu..
igtkan betul la en. polis tgh menendap nak tembak speed trap...

sekali gi dekat2, cis hanya la sekeping signboard yg direka menyerupai en. polis yg sedang menendap..!!

kahkahkah...

tpkan, napa background dia tak ikut kaler jejambat ek.. klu tak lagi org kompius..
ni kaler gelap camtu org dah bole tau dah.............

apapepon, berhati-hati di jalan raya..
anda mampu mengubahnya...
huhuhu harus aku bg pesanan camtu.. dah kata bergelumang ngn industri melibatkan jalan raya........................
Camna?

4 Comments Uols:

Anonymous said...

hahaha.. tertipu!!!

tuberose78 said...

aper nih! naper keluar anonymous plak.. xkira nak repeat.. "hahaha.. tertipu!!"

masviona said...

ahaksss....sbb akak tak letak nama ler...sbb tuh jd anonymous...hehe

mummy Darin said...

polis skang dah pandai main cak - cak kot..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!