Header

Wednesday, October 08, 2008

Gelagat si Cinonet itu!!!

aksi melampau avin damia disalah sebuah rumah yang kami ziarah masa raya kedua ritu

Tengoklah aksi budak kecil cinonet nih....melasak jer kerje dia...kehulu kehilir dia tawaf satu² tempat tu tau.

Kebetulan lak kat umah sedara abah kat kg tuh, umah dia punya ler luas pastu siap ada playground lagi utk bebudak main². Apalagi tambah ler melasak bebudak yg mana ada tu kan.

Tapi datang jer avin damia..habis dia conquer tempat tuh..tengok ada satu gelongsor tuh memula ramai tau bebudak lain yg main² situ pastu dia dtg terus dia gi naik dok kat tgh² tuh sambil screaming n mulut dok membebel² bahasa 'jerman' dia tu ler kan...xde sapa yg paham.

Habisler can bebudak lain...melompong n senyap jer diorg dok tgk gelagat si kecit tuh


see..gigih dia manjat tau..org nak tolong angkatkan tak nak tau..tepis tangan kita nih. kalu buat gak mula ler melentek² badan..meronta²


tgk!!!...dah penat main...penat pandai datang carik bonda dia mintak milk...amboi syok nye jadi budak² kan...:)...hepi tau melayan karenah anak nih...:)Penat pun tak terasa.
Camna?

2 Comments Uols:

lily lotus said...

ekekekee..dh penat melasak mama jugak yg dicari ;)

masviona said...

tu ler pasal..ahaks

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!